Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:57:41 GMT

تدبیر پرسپولیس برای حل مشکل «قرارداد» برانکو

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۸۴۷

صراط:

برانکو ایوانکوویچ به دلیل عدم دریافت نامه فسخ قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قراردادش با الاهلی عربستان را به طور رسمی ثبت کند.

به گزارش مهر سرمربی سابق پرسپولیس با وجود اینکه یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده بود به دلیل عدم دریافت مطالباتش تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که برانکو با توجه به بندهای قراردادش به طور قانونی عمل کرده است اما برای اینکه بتواند فارغ از شکایت از فیفا، نامه فسخ خود و همچنین مطالباتش را دریافت کند از طریق وکیل خود به باشگاه نامه‌ای را ارسال کرد که در آن خواهان نشست مشترک برای حل و فصل این موضوع شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که بخش قابل توجهی از بدهی به برانکو را به صورت نقد فراهم کرده بودند حالا تصمیم دارند تخفیف بزرگی از این مربی بگیرند تا نامه فسخ قرارداد او را صادر کرده و در اختیار نماینده قانونی‌اش قرار دهند.

باشگاه پرسپولیس بایستی نزدیک به یک میلیون یورو به سرمربی پیشین خود پرداخت کند اما گفته می‌شود عرب برای دیدار آینده خود با وکیل برانکو می‌خواهد بخش عمده‌ای از طلب‌های برانکو را پرداخت نکرده و رضایت‌نامه کتبی وی را برای تسویه مالی دریافت کند.

تخفیفی که پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند به ۵۰ درصد برسانند و بتوانند با پرداخت ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار یورو با تمامی اعضای کادر فنی پرسپولیس توافق داشته باشند. آنها منتظر هستند تا سرمربی سابق این تیم انعطاف زیادی را در جلسه داشته باشد و هر چقدر امکان دارد از او تخفیف بگیرند.

در واقع در قرارداد بین دو طرف هیچ بندی برای نحوه فسخ قرارداد پرسپولیس پیش بینی نشده است و این موضوع نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس از لحاظ قانونی موظف است تمام و کمال مطالبات برانکو را پرداخت کند اما درخواست برانکو برای برگزاری جلسه نشان می‌دهد هر دو طرف خواهان حل مشکل بدون هرگونه شکایت به مراجع بین المللی هستند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

باشگاه پرسپولیس بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویه‌را برای ادامه هدایت این تیم را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید