Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@02:26:48 GMT

خریدوفروش داروخانه‌ها غیرقانونی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۸۵۱

علی فاطمی گفت: خرید و فروش داروخانه ها امکان پذیر نیست چرا که پروانه برای یک دکتر صادر می شود و واگذاری آن به شخص دیگری غیر قانونی است. ناطقان: علی فاطمی،نائب رئیس انجمن داروسازان درباره اخباری مبنی بر خرید و فروش داروخانه ها گفت: خرید و فروش داروخانه ها امکان پذیر نیست چرا که پروانه برای یک دکتر صادر می شود و واگذاری آن به شخص دیگری غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه بیان کرد: برخی از داروخانه ها که در مراکز تجاری تاسیس می شوند و سرقفلی ارزش پیدا می کند بعد از اینکه تصمیم می گیرند جا به جا شوند می توانند سرقفلی داروخانه را جا به جا کنند.

وی در ادامه درباره روند این جا به جایی سرقفلی گفت: این جا به جایی باید در کمیسیون ماده 20 مورد بررسی قرار گیرد و فرد جدیدی که خواستار خردیدن این سرقفلی است باید شرایط لازم جهت تاسیس داروخانه را داشته باشد.

فاطمی در ادامه بیان کرد: به این امر ابطال و فروش همزمان سر قفلی داروخانه می گویند.
منبع: میزان برچسب ها: خرید و فروش ، داروخانه ها ، غیر قانونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خرید و فروش داروخانه ها غیر قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان