Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:25:03 GMT

وزیر کشاورزی: میزان تولید سیب زمینی بسیار خوب است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۸۹۷۳

آفتاب‌‌نیوز :

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت سیب زمینی، اظهار داشت: تولید این محصول خوب بوده است اما به علت بارش هایی که در ابتدای سال رخ داد، کشت این محصول در مقاطعی به تأخیر افتاد و به همین دلیل با تأخیر وارد بازار شد و توزیع آن هم با مشکلاتی روبرو شد اما آمار تولید آن بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نهاده های دامی را هم تولید و هم پایش می کنیم که به دست تولید کنندگان برسد و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

حجتی در پاسخ به سوالی درباره علت افزایش قیمت مرغ، اظهار داشت: این مسئله به افزایش سطح عمومی قیمت‌ها بازمی‌گردد و مسائلی همچون افزایش قیمت علوفه های دامی باعث می شود که قیمت تمام شده این محصولات افزایش یابد که این مسائل در ستاد تنظیم بازار بارها مطرح شده است و تولید کنندگان هم مباحثی را در این باره در جلسات مطرح می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حجتی سیب زمینی گرانی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید