Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با اشاره به جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی گفت: نهمین دوره کتاب‌خوانی این جشنواره درحال برگزاری است که از نظر تعداد و میزان مشارکت در سطح کشور بی‌نظیر است. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

مجید رستگاری گوهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان مرکزی اظهار داشت: نهمین دوره کتاب‌خوانی این جشنواره درحال برگزاری است که از نظر تعداد و میزان مشارکت در سطح کشور بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته نزدیک به 14 هزار نفر در استان در طرح رضوی مشارکت داشتند که منابع این دوره 12 کتاب با شرکت‌کنندگان در رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ادامه داد: آزمون هم به صورت مکتوب و چهارگزینه‌ای و هم به صورت پویش با ارسال فیلم از معرفی کتاب به سامانه جشنواره رضوی و به صورت نقاشی در کتابخانه‌های عمومی استان است.

رستگاری گوهر بیان کرد: مهلت شرکت در مسابقه تا 28 خردادماه بوده که تا 15 تیرماه تمدید شده به همین سبب علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا مهلت تعیین شده در این مسابقه شرکت کنند.

جشنواره ملی کتابخوان رضوی در گیلان به کار خود پایان دادقزوین| جشنواره کتابخوانی رضوی مسیر معرفت به اهل بیت(ع) را ایجاد کرد استچهارمین دوره متوالی جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می‌شود + فیلم

وی تصریح کرد: روش شرکت در این مسابقه به صورت مشارکت خانوادگی است و تمام اعضای خانواده می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود و با توجه به مزین شدن نام این جشنواره به نام امام رضا(ع) زمینه آشنایی بیشتر با این امام را فراهم می‌کند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پورتال جشنواره در سال‌های گذشته تکمیل شده و نهاد کتابخانه‌ها چهارمین بار است که میزبانی این جشنواره را بر عهده دارد، سامانه تکمیل و جامع است به همین سبب در پورتال مسابقه روش شرکت در مسابقه و منابع مشخص شده است.

رستگاری گوهر  افزود: نهاد کتابخانه‌های استان مرکزی بستر مناسبی برای دستگاه‌‌های علاقمند به فعالیت کتابخانه‌ای در جشنواره را فراهم کرده و پس از ثبت نام دستگاه در پورتال میزان مشارکت آنها در جشنواره ارسال می‌شود به همین سبب می‌توانند در داخل دستگاه این جشنواره را برگزار کنند.

وی عنوان کرد: اختتامیه جشنواره در دهه کرامت یا پس از این دهه در 12 شهرستان استان مرکزی انجام می‌شود، تمام کتابخانه‌های سطح استان آماده ارائه کتاب به علاقه‌مندان هستند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»