Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:48:53 GMT

دشمن به دنبال تضعیف حس شور و شعور حسینی مردم است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۹۳۷۱

دشمن به دنبال تضعیف حس شور و شعور حسینی مردم است

 حجت الاسلام جعفر رحیمی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته حجاب و عفاف ابهر، افزود: دشمن با همه توان در رسانه ها و فضاهای مجازی در راستای از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف تلاش می‌کند و در استان زنجان نیز قصد تضعیف حس شور و شعور حسینی مردم را دارد.
وی با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی، تاکید کرد: در حکومت اسلامی باید بانوان شاغل اولین رعایت کنندگان حجاب و عفاف باشند و لازم است دستگاه ها و اداره های مختلف در این زمینه توصیه و تذکرات لازم را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام رحیمی تصریح کرد: در زمینه حجاب و عفاف همه مسئول هستیم هرچند نیروی انتظامی در چارچوب وظایف قانونی خود در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده اما دشمن در حال تضعیف نیروی انتظامی با عوامل فریب خورده داخلی به صورت سازمان دهی شده است.
امام جمعه ابهر اظهار داشت: بهترین راه ایجاد نشاط، رسیدگی و حل مشکلات مردم است و باید در برگزاری برنامه‌های شاد و تفریحی از ظرفیت گروه های هنری که در چارچوب فرهنگ ایرانی اسلامی فعالیت می کنند، استفاده شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر نیز در این جلسه گفت: هفته عفاف و حجاب از ۱۵ تیر ماه آغاز می شود و بسیج جامعه زنان این شهرستان برنامه های متنوعی را در این خصوص برای عموم مردم در نظر گرفته است.
سرهنگ محسن احمدی تبار تصریح کرد: از مهمترین این برنامه ها تجمع بزرگ زنان محجبه در پردیس است که انتظار حضور همه بانوان و مسئولان به همراه خانواده هایشان را داریم.
۹۵۵۶/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب