Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت:در قالب طرح «یا ضامن آهو» ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد خراسان رضوی آزاد می شوند.

به گزارش قدس آنلاین، سیدخلیل منبتی اظهار کرد: امسال از ابتدای دهه کرامت گل‌آرایی و فضاسازی به صورت خاص در سطح اماکن متبرکه آغاز خواهد شد و در شب و روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) به اوج خود خواهد رسید و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از یک و نیم میلیون زائر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال از ۳۰۰ هزار شاخه گل که تمامی هزینه‌های آن را مردم و صنف گل فروشان سراسر کشور تامین می‌کنند برای گل آرایی در صحن و سرای حرم استفاده خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای برای تشرف گروه‌های مختلف شامل مددجویان بهزیستی، خانواده معظم ایثاگران و شهدا، خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم در نظر گرفته شده که امسال نیز روزانه میزبان این عزیزان در رواق‌های مبارکه کوثر، دارالکرامه و شیخ حرعاملی خواهیم بود.

منبتی بیان کرد: طرح «یا معین الضعفاء» یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اماکن متبرکه در ایام دهه کرامت رضوی است و مخاطبان این برنامه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بیماران خاص هستند که علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در وعده‌های صبحانه، نهار و شام از آنان پذیرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق سنوات گذشته در سالروز میلاد امام رضا (ع) طی مراسمی که در صحن آزادی برگزار می‌شود، پرچم و پوشش مضجع شریف حضرت ثامن الحجج (ع) با حضور خادمان بارگاه منور رضوی و جمع زیادی از زائران و مجاوران تعویض و در صبح میلاد نیز مراسم نقاره‌زنی در صحن انقلاب برگزار خواهد شد.

منبتی افزود: طرح «یا ضامن آهو» نیز از دیگر برنامه های این دهه است که در این طرح که با پیگیری خادمان بارگاه حضرت امام رضا (ع) و مسئولان قضایی استان، ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد خراسان رضوی طعم شیرین آزادی را خواهند چشید.

وی گفت: در شب میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج (ع) نیز مراسم گلباران حرم مطهر رضوی با حضور مردم ولایی مشهد و با همراهی خدام آستان قدس رضوی روز یک‌شنبه ۲۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ ازعرصه میدان شهدا آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر

روستای گیامی از توابع بخش رضویه در استان خراسان رضوی است. این روستا نیز از بازش‌های بهاری بی نصیب نماند و میزبان بارش رحمت الهی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از لطافت هوای این روستا را به نمایش درآورد که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد