Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:23:12 GMT

پیداشدن مار یک متری در پارکینک منزل

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۹۵۱۱

پیداشدن مار یک متری در پارکینک منزل

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ منصور درویشی در این خصوص به خبرنگاران گفت: مأموران آتش نشانی ایستگاه شماره یک شهرداری ازنا، یک حلقه مار یک متری را در پارکینگ منزل مسکونی واقع در یکی از فازهای پنج گانه شهر ازنا به دام انداختند و این خزنده را تحویل اداره محیط زیست این شهرستان دادند.

اوافزود: مأموران ایستگاه شماره یک سازمان آتش نشانی شهرداری ازنا  پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور یک حلقه مار در پارکینگ یک منزل مسکونی، در بدو ورود به محل اقدام به بیرون نمودن وسایل پارکینگ منزل فوق نموده و پس از جستجو، این خزنده یک متری را با استفاده از روشهای خاص خود به دام انداخته و سپس جهت بررسی و مطالعه بیشتر از لحاظ سمی و غیر سمی بودن این خزنده، تحویل اداره حفاظت محیط زیست دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا با اعلام اینکه این مار پس از انجام تحقیقات در طبیعت رها سازی گردید اظهار داشت: از دوست داران محیط زیست تقاضا می شود ضمن رعایت اصول زیست محیطی به هیچ عنوان به گونه‌های حیات وحش نزدیک نشوند و در صورت بروز حوادث مشابه مراتب را به نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی و اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان و یا سامانه ارتباطی ۱۵۴۰ و ۱۲۵ اطلاع رسانی نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش نشانی حفاظت محیط زیست سازمان آتش نشانی شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کوهستانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های اردیبهشت ماه بیش از ۸۰ درصد از پهنه ۵ هزار هکتاری آبی تالاب کجی نمکزار آبگیری شده است.

رئیس اداره محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: آبگیری ۸۰ درصد تالاب باعث کاهش ریزگردها و تغذیه سفرهای زیر زمینی خواهد شد که یک خبر خوب در حوزه محیط زیست است.

وی افزود: تالاب کجی نمک زار در ادوار گذشته یکی از تالاب‌های دائمی ایران بوده است و پرندگان مهاجر در تمام فصول در این منطقه حضور داشته‌اند.

کوهستانی با اشاره به اینکه با گذر زمان و خشکسالی‌های به وجود آمده این تالاب به صورت فصلی آبگیری می‌شود، یادآور شد: پناهگاه حیات وحش تالاب کجی نمکزار با ۲۲ هزار هکتار شامل تالاب و محدوده جنگلی است که در ۷۵ کیلومتری شهر نهبندان و در حاشیه جاده ارتباطی بیرجند - زاهدان قرار دارد.

رئیس اداره محیط زیست نهبندان با تأکید بر اینکه گز و تاغ نیز از گیاهان این تالاب است، ادامه داد: زاغ بور، هوبره، عقاب طلایی، پرستو، کبک و کلاغ سیاه نیز از پرندگان بومی و روباه، خرگوش، پامسواکی کوچک و موش خانگی هم از پستانداران موجود در تالاب کجی نمکزار شهرستان نهبندان است.

کد خبر 6092030

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم