Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده متهمان محیط زیستی گفت: این پرونده در دادگاه است و برخی از جلسات دادگاه برگزار و در ادامه مقرر شد که مراجع امنیتی و اطلاعاتی تحقیقات تکمیلی‌ را به دادگاه ارائه دهند که خوشبختانه این نظریه هفته گذشته واصل شده و با وصول این نظریه در هفته‌های آتی ادامه دادگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه مراسم معرفی رئیس کل دادگستری البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: در ارتباط با اعضای اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان و برخی از کسانی که در مدیریت بانک حضور داشته و همچنین کسانی که از این بانک تسهیلات فراوانی برخلاف ضابطه گرفته‌اند، بخشی از اجزای آن هنوز در دادسرا مطرح و در حال رسیدگی است؛ از جمله آقای ریخته‌گران که اخیراً بازداشت شده است مربوط به همین بخشی است که تحقیقات تکمیل نشده است.

وی افزود: بخش‌های دیگری از این پرونده هم به دادگاه ارسال و در قسمت‌هایی از آن رأی صادر شده و برخی از بخش‌ها هم به زودی رأی صادر شده است.

معاون اول قوه قضائیه در خصوص پرونده فعالین زیست محیطی هم اعلام کرد: پرونده جاسوسی در حوزه اماکن نظامی مربوط به افرادی است که تحت پوشش محیط زیست فعالیت می‌کردند ولی متهم شدند که از برخی تأسیسات ‎‌نظامی ما جاسوسی می‌کرده‌اند. این پرونده در دادگاه است و برخی از جلسات دادگاه برگزار شد، در ادامه مقرر شد که مراجع امنیتی و اطلاعاتی تحقیقات تکمیلی را به دادگاه ارائه دهند که خوشبختانه این نظریه هفته گذشته واصل شده و با وصول این نظریه در هفته‌های آتی ادامه دادگاه برگزار می‌شود.

وی در خصوص نزار زکا هم گفت: نزار زکا یکی از متهمان جاسوسی بود که جرم وی محرز و به حبس محکوم شده بود، این فرد یک سوم مجازات خود را گذراند و به دلیل حسن رفتار و تقاضای رئیس جمهور لبنان برای مساعدت و تقاضای وی برای آزادی مشروط، دادگاه با آزادی مشروط موافقت کرد.

اژه‌ای در خصوص موضع اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص برخوردهای قوه قضائیه با شوراها هم گفت: برخوردهایی که انجام شده اصلاً ارتباطی با جریانات سیاسی ندارد، در شوراها کسانی که مرتکب جرم، اختلاس، تبانی و جعل شده‌اند تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که البته عدد آنها به نسبت شوراها محدود است. از همه طیف‌های سیاسی در لابلای متهمان هستند و این خود اثبات کننده این است که دستگاه قضائی نگرش سیاسی ندارد و بحث تضعیف شورا هم نیست چون عدد آن محدود است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه البرز پرونده محیط زیستی ها محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند