Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:15:10 GMT

افتتاح ۲ پروژه اوقاف در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۹۸۱۳

افتتاح ۲ پروژه اوقاف در ملایر

جعفری گفت: به زودی مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد به همراه بیمارستان امام حسین(ع) با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری می رسد.

«پژمان جعفری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: یکی از بزرگترین موقوقاف استان و کشور، موقوفه سیف‌الدوله است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه موقوفه سیف‌الدوله در راستای اجرای چند نیت مهم در شهرستان ملایر در حال انجام است، افزود: کمک در حوزه دارو و درمان، اطعام دهی و کمک به نیازمندان، آموزش و تحصیل طلاب، دانشجویان و دانش آموزان نیازمند و سرمایه گذاری از جمله نیات موقوفه سیف‌الدوله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: بازسازی و تجهیز کامل بیمارستان ۲۵ تختخوابه امام حسین(ع) از محل موقوفه سیف الدوله از سال ۹۷ آغاز و امسال با اعتباری بالغ بر ۱,۵ میلیارد تومان به اتمام رسید، این پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

 

جعفری ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا از محل موقوفه سیف‌الدوله، ساخت «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» است، این پروژه پروژه شامل ۲۰ واحد مسکونی و ۸ واحد تجاری و یک فروشگاه در زیر بنایی به مساحت ۵ هزار متر مربع با پیشرفت ۹۹ درصدی در حال انجام مراحل پایانی کار است.

 

رئیس اداره اوقاف ملایر با اشاره به اینکه برای «مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد» ملایر اعتباری بالغ بر ۷,۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: به زودی مجتمع مسکونی ـ تجاری میدان جهاد به همراه بیمارستان امام حسین(ع) همزمان با یکدیگر با حضور مقامات و مسئولین به بهره برداری خواهد رسید

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد گام دوم انقلاب جشنواره نمایشنامه نویسی غنی سازی اوقات فراغت بیمارستان امام حسین ع اوقاف ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن