Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، محمد پورداود، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان، کتابی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، سُلگی، رئیس آموزش‌وپرورش ملایر و هاشمی، معاون پشتیبانی آموزش‌وپرورش ملایر از پروژه‌ها و برخی اماکن آموزش‌وپرورش در ملایر بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این بازدیدها بیان داشت: آموزش‌وپرورش پایه و اساس جامعه را می‌سازد و به همین دلیل باید به‌صورت ویژه به آن نگاه کرد.

قدرت اله ولدی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش به دلیل گستردگی نیروهایی که دارد در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی در کشور فعالیت دارند و تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌هایی که آموزش‌وپرورش در آن تأثیرگذار است انتخابات است که باعث تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات می‌شوند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش وجود نیروهای متخصص و توانمندی است که در این دستگاه وجود دارد که به دانش آموزان و خانواده‌ها خدمت ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش با شرایط خاص و ظرفیت‌های بالایی که دارد انتظارات بالایی از آن نیز وجود دارد.

ولدی با اشاره به اینکه همه ما با آموزش‌وپرورش ارتباط داریم، گفت: وظیفه همه مدیران و جامعه، کمک به توسعه و پیشرفت آموزش‌وپرورش در همه زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نیاز است تا زیرساخت‌ها را آماده و اماکنی را که در اختیاردارند به‌روز کند، تصریح کرد: اردوگاه فجر یکی از ظرفیت‌های بالای شهرستان است که باید تلاش شود تا مشکلاتی که در این اردوگاه وجود دارد رفع شود تا از این فضا و ظرفیت بی‌نظیر در شهرستان استفاده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر همچنین بیان داشت: شهرستان ملایر با توجه به بِرندها و نقاط گردشگری که دارد در صورتی‌که زیرساخت‌ها و اماکن پذیرایی مناسب باشند می‌تواند گردشگران بیشتری را جذب کند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان ملایر نقش مهمی در پذیرش و اسکان فرهنگیان و سایر گردشگران به ملایر دارد و می‌طلبد تا امکانات رفاهی بیشتری در آن دیده شود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ولدی آموزش و پرورش توانمند ملایر انتخابات گردشگری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش و معاونان وی به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مجموعه همکاران، آغاز هفته معلم و روز معلم را به آنان تبریک گفت.

فرماندار دیلم بیان داشت: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از همکاری همه جانبه مجموعه دولت و فرماندار شهرستان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و به تشریح برنامه‌های هفته معلم پرداخت.

کد خبر 6094276

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی