Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:19:13 GMT

کلینیک حقوقی دانشگاه مراغه راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۱۵۳۲

کلینیک حقوقی دانشگاه مراغه راه‌اندازی شد

کلینیک حقوقی دانشگاه مراغه به همت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت این دانشگاه و با حضور معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری، رئیس دانشگاه مراغه، دادستان مراغه و دیگر مسئولان شهری و دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم دکترمحمدعلی لطف الهی یقین، رئیس دانشگاه مراغه گفت: تأسیس کلینیک‌های دانشگاهی ازجمله کلینیک حقوقی یکی از نمادهای دانشگاه‌های نسل سوم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلینیک حاضر علاوه بر اینکه گام ارزنده‌ای در راستای اشتغال‌زایی و مهارت‌افزایی برای جوانان محسوب می‌شود، پل ارتباطی بسیار مهمی میان دانشگاه و جامعه خواهد بود که از یک‌سو، دانش و خدمت علمی-تخصصی را به مردم ارائه داده و از سوی دیگر، تجربه و مهارت عملی را از بطن مراودات مردمی به کارآموزان حقوق و روان‌شناسی انتقال می‌دهد.

این کلینیک در راستای اهداف دانشگاه کارآفرین در راهبردهای علمی کشور و بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده میان دانشگاه مراغه و معاونت حقوق بشر و بین الملل وزارت دادگستری جهت صیانت از حقوق شهروندی، ایجاد شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، کلینیک حقوقی در جامعه، نوعاً پل ارتباطی دانش دانشگاهی و خواسته‌های مردمی و نهادهای مختلف جامعه است که علاوه بر ارائه خدمات مستقیم به مردم و نهادهای بخش خصوصی و دولتی در جهت تسهیل امور آنان، دانشجویان با مهارت عملی و کارآفرین را تربیت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با تجمع در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف خوزستان حمایت خود را از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان و استادان خوزستانی در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اشغالگران قدس در غزه را محکوم کردند و با معترضان ضد اسرائیلی دانشجویان آمریکایی اعلام همبستگی کردند.

جامعه دانشگاهی استان همچنین خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس در غزه توسط مجامع بین المللی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد