Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اشتری در سفر به کرمان با خانواده شهید سیدفخرالدین هاشمی دیدار و گفتگو کرد. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین اشتری ظهر امروز و در جریان سفر یکروزه خود به استان کرمان در منزل شهید سیدفخرالدین هاشمی از شهدای انتظامی استان کرمان حضور یافت و با خانواده شهید دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و سردار عبدالرضا ناظری فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمان هم وی را در این دیدار همراهی کردند.

سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به کرمان به روایت تصویراستان کرمان از شاخص‌های امنیتی مطلوبی برخوردار استامام جمعه کرمان: نیروی انتظامی در استان کرمان عملکرد قابل قبولی داشته است

سردار اشتری در دیدار با خانواده شهید هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای انتظامی اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و خودمان را مدیون شهدا و خانواده آنها می‌دانیم.

وی با بیان اینکه عزت امروز کشور به واسطه شهدا و جانفشانی آنهاست گفت: شهدا با خدای خود معامله کردند و اجر معنوی خود را می‌برند چرا که شهدا جان خود را برای اسلام و پیروزی اسلام دادند.

پدر شهید سیدفخرالدین هاشمی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهید تنها متعلق به خانواده خود نیست اظهار داشت: آرزو داشتم شهید من یکبار جلوی من و یا مادرش پای خود را دراز کند.

وی با بیان اینکه شهید فخرالدین در مراسم عروسی خود خم شد و پای مرا بوسید گفت: به فرزند شهیدم غبطه می‌خورم چرا که او امروز پذیرفته خداوند شده و در راه خدا شهید شد.

به گزارش تسنیم، شهید سیدفخرالدین هاشمی در سال 66 در زرند متولد  شده و در سال 92 در درگیری با اشرار مسلح در رودبار جنوب به درجه رفیع شهادت رسید.

در فرازی از وصیتنامه شهید آمده است که به دلم برات شده که آقایم می‌آید و امام حسین(ع) به من سر می‌زند.

انتهای پیام/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان دیواندره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه دو نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی و مدرک تحصیلی کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی دو نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 749459

دیگر خبرها

  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره