Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@07:33:14 GMT

خیرین در توسعه ورزش مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۱۷۲۱

خیرین در توسعه ورزش مشارکت کنند

مسؤول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون گفت: خیرین در توسعه ورزش بردخون مشارکت کنند.به گزارش بلاغ، صادق نظری در آیین آغاز فعالیت مدرسه فوتبال بردخون اظهار داشت: ورزش باعث خودباوری، تقویت اراده، احساس نشاط و شادابی است و موجب تخلیله هیجانی، دوری از انزوا و افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود.

مسؤول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون افزود: ورزش انسان را از حالت افسردگی و بی‌تفاوتی خارج می‌کند و امید به آینده را افزایش می‌دهد و یکی از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمی‌هایی است که می تواند اوقات فراغت همه افراد را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بردخون را در زمینه ورزش غنی دانست و گفت: بخش بردخون در همه رشته های ورزشی استعدادهای فراوان و ناشناخته‌ای دارد اما امکانات و فضاهای موجود پاسخگوی این علاقمندی اقشار مختلف نیست.

نظری اضافه کرد: ورزش منطقه کمبودها و نیازهای زیادی دارد و از استاندارد‌های کشور فاصله دارد که علاوه بر کمک‌ها و حمایت‌های دولتی، خیرین می‌توانند در توسعه ورزش مشارکت کنند.

 

رئیس هیأت فوتبال بخش بردخون نیز گفت: هدف از فعالیت این مدرسه استعدادیابی، شکوفایی و توسعه فوتبال منطقه است که گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.

احمد بحرانی با بیان اینکه جای این آموزش‌ها و فعالیت‌ها در منطقه خالی بود، افزود: فعالیت در این زمینه بسیار مؤثر و کارساز است و موجب تربیت افراد و پرورش استعدادهای علاقمندان به فوتبال به شکل اصولی می‌شود.

مؤسس مدرسه فوتبال بردخون نیز گفت: به منظور پرکردن اوقات فراغت و کشف استعدادها در نونهالان و نوجوانان، مدرسه فوتبال بردخون راه اندازی شد و امیدواریم این مدرسه پله ترقی برای فرزندان بردخون در مسیر رشد و پیشرفت باشد.

ابوالحسن قایدی افزود: فعالیت این مدرسه با حضور 150 نفر از نونهالان و نوجوانان در 4 رده زیر 8 سال، زیر 10 سال، زیر 12 سال و زیر 14 سال و با حضور مربیان مجرب و متخصص در استادیوم شهید زنگباری آغاز شده  و به مدت سه ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تمرینات مدرسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقمندان زیادی مایل به شرکت در این کلاس‌ها بودند اما به دلیل کمبود فضا، عدم امکانات و نیروی انسانی قادر به پذیرش همه این افراد نبودیم.

بر اساس گزارش فارس ابوالحسن قایدی مؤسس این مدرسه فرزند شهید حسن قایدی از بازیکنان سابق فوتبال و فعالان ورزش بردخون در گذشته است که با هزینه شخصی اقدام به راه‌اندازی این مدرسه نموده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد