Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دفتر آستان قدس در استان همدان گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ نفر برای خادمیاری در دفتر آستان قدس رضوی استان همدان ثبت نام کردند. ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مجتبی کمالی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با نیت گسترش شعاع خدمت از مشهد به دیگر نقاط کشور راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان از دیماه 95 شروع شد، افزود: فعالیت دفتر آستان قدس در استان در چهار حوزه فرهنگی، محرومیت زدایی، خادمیاری و وقف و نذر است.

31 سررابط کانون خادمیاری آستان قدس در سراسر کشور فعال شد200 هزار نفر برای خادمیاری آستان قدس رضوی اعلام امادگی کرده‌اندفعالیت 2000 کانون خادمیاری رضوی در 31 استان کشور آغاز شد

معاون هماهنگ‌کننده دفتر آستان قدس در استان همدان همدان گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس در استان در حوزه محرومیت زدایی در راستای توانمندسازی و کمک یه محرومان جامعه که تحت پوشش هیچ نهادی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند قدم‌ برمی‌دارد.

کمالی با اشاره به اینکه در حوزه محرومیت زدایی از زمان راه‌اندازی دفتر آستان قدس در استان تاکنون 60 هزار و 495 مورد خدمت ارائه شده است، بیان کرد: در حوزه اعزام زائر اولی و محروم تاکنون 7 هزار و 274 خدمت، یک‌هزار و 310 مورد ارائه غذای متبرک، 62 مورد اشتغالزایی و کارآفرینی، 35 مورد اردو جهادی و توزیع 9 هزار و 421 بسته ارزاق و 4 هزار و 932 مورد لوازم التحریر از جمله خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه 96 مورد کمک هزینه جهیزیه و 429 مورد بازدید از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر اقدامات انجام شده است، عنوان کرد: 205 مورد معرفی برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نیز انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده دفتر آستان قدس در استان همدان ابراز کرد: تاکنون 4 هزار و 200 نفر در استان برای خادمیاری ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 187 نفر موفق به دریافت شیفت خدمت در حرم مطهر امام رضا (ع) شده‌اند.

انتهای پیام/ ز

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند