Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ بهرام سرمست،استادار قم در نشست خبری که ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر مردم مداری مدیران استان اظهار کرد: همه مدیران موظف هستند که ملاقات عمومی با مردم داشته باشند.

استاندار قم این مسئله را برای همه مدیران استان یک تکلیف خواند و افزود: ملاقات‌های مردمی و نحوه اجرای آن‌ها از سوی استانداری در ارزیابی عملکرد مدیران مورد نظارت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم پاسخگویی مدیران در همه سطوح به مردم تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی استان هم موظف هستند بر این موضوع نظارت داشته باشند و با مدیرانی که در این زمینه کوتاهی می‌کنند برخورد کنند.

سرمست خبرنگاران را چشم و گوش بینای استان خواند و تأکید کرد: خبرنگاران با انتقادات سازنده خود می‌توانند دریافتن راهکار‌های عملیاتی مدیران استان را یاری دهند.

استاندار قم رسانه‌های استان را از تخریب و حاشیه‌سازی منع کرد و خاطرنشان کرد: همه ادارات استان باید شفافیت را سرلوحه کار خود قرار دهند و به همین منظور هم معاونان استاندار به‌منظور پاسخگویی به خبرنگاران با اصحاب رسانه نشست‌های تخصصی ماهانه خواهند داشت.

وی ارتباط استانداری و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و تأکید کرد: استانداری از شهرداری در رابطه با ارائه خدمات مطلوب به مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت (ع) پشتیانی می‌کند.

سرمست موضوع رونق تولید را یکی از مهم‌ترین موضوعات موردتوجه استان خواند و افزود: برآیند تغییرات مدیریتی در استان مثبت بوده است و در حال حاضر تیم موجود با هم همراه هستند.

وی با بیان اینکه هر زمانی تشخیص دهم مدیری کار خود را به‌درستی انجام نمی‌دهد او تغییر می‌دهم، خاطرنشان کرد: همراه بودن با برنامه کلان استان و همراهی و هم‌افزایی مدیران می‌تواند موجبات پیشرفت استان را فراهم کند.

سرمست از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در آبان‌ماه سال جاری در قم خبر داد و افزود: شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی استان و تلاش برای ایجاد رونق تولید در قم بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب ازجمله اهداف این برنامه است.

انتهای پیام/ش

اولتیماتوم استاندار قم به مدیران دستگاه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش دانشگاه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد