Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:44:02 GMT

مقوله آموزش برای حفاظت از منابع طبیعی بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۲۹۰۹

مقوله آموزش برای حفاظت از منابع طبیعی بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید محمدی تبار عصر چهارشنبه در جمع فعالان محیط زیست افزود: اگر ما آموزشهای لازم را دریافت می‌کردیم خسارتهای جبران ناپذیری که در حوادث اخیر به وجود آمد، شاید به این شکل نبود.

وی بیان داشت: در استان همه باید برای مبازه با بحرانی به نام آتش سوزی جنگلها تلاش کنیم و در این راستا بانک اطلاعات ماشین آلات و تجهیزات تمام دستگاهها تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تبار افزود: اما متاسفانه در زمانی که این ماشین آلات نیاز است، در دسترس نیستند.

وی تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی و فرماندهی واحد از مهمترین اصول مدیریت بحران است.

محمدی تبار افزود: مهار آتش سوزیها در سال جاری با توجه به صعب العبور بودن مناطق و وزش باد شدید، با مشکل مواجه می شد و این امر ضرورت وجود تجهیزات را دوچندان می کند.

وی اظهار داشت: مردم باید به ابن امر توجه داشته باشند که زباله های خود را در طبیعت رها نکنند و در صورت روشن کردن آتش، حتماً آن را به طور کامل خاموش کنند.

کد خبر 4657413

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج آتش سوزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد

رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: در فروردین‌ماه ۷۵ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت. - اخبار استانها -

‌حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از رفع تصرف 75 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: از این میزان قریب به 22 هکتار مربوط به شهرستان سنندج، 15 هکتار مربوط به شهرستان بیجار ، 10هکتار مربوط به شهرستان سقز و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی گفت: مبارزه بی‌امان با فساد جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه قضایی در استان است.

حسینی با هشدار به متصرفان اراضی ملی و دولتی، یادآور شد: هر گونه تصرف این اراضی و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و منابع‌طبیعی خلاف قانون است و با مرتکبان آن وفق مواد قانونی برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم