Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدصالح یوسفی در آستانه دهه کرامت در نشست خبری برنامه «زیر سایه خورشید» با اصحاب رسانه اظهار داشت: بعد از تشکیل نمایندگی‌های آستان در استان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شد، به خصوص در زمینه محرومیت‌زدایی که موضوع مهمی در کشور است.

وی گفت: اولین افرادی که در سه استان سیل‌زده حضور یافتند خادمان و خادمیاران امام رضا(ع) بودند که خدمات شایانی از قبیل مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و مشاوره ارائه دادند که با حضور پرچم مقدس امام رضا(ع) هموطنان سیل‌زده به آرامش خاطر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان با بیان اینکه این معاونت در 5 کانون فعالیت دارد، ابراز داشت: این کانون‌ها در حوزه ورزشی، تبلیغی، قرآن، کتاب، شعر، هنر، مداحی، خانواده، محصولات فرهنگی، خانواده معظم شهدا، جوانان(زیر سایه خورشید)، وقف کتاب، نوجوانان، تشکل بانوان و ترویج فرهنگ زیارت برنامه‌های شاخصی برگزار می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های شاخص دهه کرامت، افزود: در تمام استان‌ها طی دهه کرامت برنامه «رواق رضوی» برگزار می‌شود.

یوسفی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای به مناسبت سالرز قیام گوهرشاد، عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال سی‌امین سال رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به عنوان ولی امر مسلمین است و همچنین با توجه به آرایش جنگی دشمنان ضرورت دارد که ما همبستگی و اتحاد داشته باشیم.

وی بیان کرد: در استان همدان در 9 شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای در دهه کرامت تدارک دیده شده و رسم بر این است که برنامه‌های ما با جشن و سرور و شادی مؤمنانه برگزار شود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) است که در 23 تیرماه در میدان امام خمینی(ره) همدان با حضور خادمین و آحاد مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در تالار فرهنگی هنری شهید «آوینی» نمایشگاه «پاتوق کتاب» به منظور آشنایی نوجوانان و جوانان با این امام رئوف برگزار می‌شود.

یوسفی به تشریح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها در «رواق رضوی»، اجرای سرود و برپایی ایستگاه‌های هنری است که به اجرای قطعات و سرود و تئاترهای خیابانی می‌پرداند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های تبلیغی افزود: در این غرفه‌ها نیز طلبه‌های جوان پاسخگوی شبهات و احکام خواهند بود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان عنوان کرد: برپایی غرفه کودکان و اجرای برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی و پرداختن به شخصیت‌ امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برای کودکان است.

وی تصریح کرد: غرفه خدمت‌رسانی نیز از دیگر غرفه‌ها است که پزشکان خادمیار اقدام به ویزیت رایگان و گرفتن فشار خون و دیگر خدمات پزشکی می‌کنند.

یوسفی در خصوص برنامه‌های ویژه بانوان با اشاره به حضور بانوان در دوران دفاع مقدس و بعد از انقلاب ابراز داشت: در این راستا برنامه «معصومه‌های بهشتی» در تالار فجر شهرداری برگزار شد.

وی با بیان اینکه نشست «برهان» نیز در طول سال برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست نقش و حضور مؤثر بانوان در جامعه و سبک زندگی معنوی بانوان است.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان خاطرنشان کرد: اجرای جشنواره بانوان کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌ها است که بانوان کارآفرین در رشته‌های مختلف حضور دارند و برای جذب جوانان جویای کار معرفی می‌شوند تا از تجربیات آنان استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: یوسفی خادمان رضوی همدان زیر سایه خورشید دهه کرامت بانوان رواق رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج