Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور در نشست خبری هفته عفاف و حجاب با اعلام این خبر افزود: این اجتماع به مناسبت گرامیداشت یادو خاطره شهدای  21 تیرماه سال 1314 در مسجد گوهرشاد برگزار می شود و بازخوانی سخنان شهدا درباره حجاب  و  تجلیل از دختران محجبه از جمله برنامه های جانبی این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اهمیت پرداختن دستگاههای فرهنگی به امر مهم ترویج حجاب و عفاف در جامعه اذعان کرد: همه دستگاهها و متولیان فرهنگی به هر نحوی که می توانند از قلم فراسایی در این باب تا هر فعالیتی که مفاهیم مختلف مرتبط با این موضوع را یادآور شود باید انجام دهند چرا که بر طبق آیۀ قرآن تذکر و یادآوری منفعت خواهد داشت و هر کس هر گونه سهل انگاری در این مورد  داشته باشد باید در مقابل شهدای مسجد گوهر شاد و تمام شهدا پاسخگو باشد.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به " حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی" به عنوان  شعار امسال روز اجتماع بزرگ خانوادگی اضافه کرد: این هفته که از روز شنبه آغاز می شود به ترتیب عفاف و حجاب فریضۀ الهی ، سیره فاطمی(س)، عفاف و حجاب تجلی فطرت تاج بندگی، حجاب و عفاف حقوق شهروندی ، احترام به قانون، عفاف و حجاب ، تکریم خویشتن، احترام به آزادی، عفاف و حجاب ، اخلاق مداری ، خانواده سالم  نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس کارگاه سبک زندگی، پیش بینی سه شب جُنگ قبل از اجتماع بزرگ خانوادگی ، ایستگاه نقاشی ، برنامه های مختلف ورزی و برپایی ایستگاه سلامت از برنامه های این روز است و انتظار ما از رسانه ها کمک به تبلیغ و اطلاع رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: سخنران اجتماع بزرگ خانوادگی "حجاب، حافظ حریم خانواده " نیز حجت الاسلام حسینی دادستان استان گلستان است .

سرهنگ قاسم‌پور گفت: در سراسر پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان برنامه هایی متناسب با این ایام که مصادف با دهه کرامت نیز هست تدارک دیده شده و انتظار ما از ادارات و نهادها همراهی و پشتیبانی است البته بخشی از کارها انتظارات است اما همه ما وظایفی داریم که در این مسیر باید گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس همچنین خاطرنشان کرد در راستای تبیین اهمیت مسئله عفاف و حجاب ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نیز دقایقی پیش از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنانی خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود