Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بهشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مراکز داروهای لازم برای مقابله با گرایش به مواد مخدر به معتادان ارائه شده و این اقدام باعث مقابله با عرضه مواد مخدر در سطح خرد می شود.

وی بیان کرد: همچنین ۱۰ مرکز بهبودی اقامتی میان مدت (کمپ) در استان وجود دارد که خدمات ایمان مدار و پرهیز مدار به معتادان ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت مرکز معتادان ناشناس استان از عضویت ۲ هزار نفر در این مرکز خبر داد و افزود: در این مرککز معتادان به صورت ناشناس فعالیت کرده و با اقدامات ایمان مدار و رفتاری اقدام به ترک اعتیاد می کنند.

بهشتی از تکمیل مرکز نگهدای معتادان متجاهر استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مرکزی نیز در استان به عنوان خوابگاه معتادانی که در سطح شهرها و ساختمان های نیمه کاره می خوابند، ایجاد شده که با ارائه یک وعده غذای گرم معتادان را اسکان می دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: سن اعتیاد در استان کاهش یافته و خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود و نحوه ارتباطات انان با دوستان و در بیرون از خانه باشند.

وی افزود: بر اساس بررسی های به عمل امده خانواده ها پنج سال بعد از اولین مصرف متوجه اعتیاد فرزندان خود می شوند که اقدام برای ترک اعتیاد را بامشکل مواجه می کند.

بهشتی اقدامات پیشگیری اولیه از اعتیاد را مهم ترین برنامه برای کاهش گرایش جوانان و نوجوانان به مصرف مواد مخدر عنوان کرد و افزود: برنامههای مختلفی با رویکرد پیشگیری اولیه در محلات شهری و روستایی استان توسط سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

۳۰۰۶/‏۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • لزوم اجتناب از تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد