Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان زنگ خطر پیش روی ارتباطات انسانی یاد کرد و گفت: آسیب های ماهواره، بازی رایانه و تلفن همراه بسیار جدی و آموزش و آگاه سازی مردم در این زمینه بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سرهنگ «مسعود سپهوند» در آیین تودیع و معارفه فرماندهی کلانتری بخش کویرات آران و بیدگل با بیان اینکه نیاز امروز جامعه،حفظ امنیت است گفت: در طول چهل سال انقلاب علیرغم اینکه در خاورمیانه همواره با ناامنی مواجه بوده ایم، اما  به برکت مجاهدت، استقامت و تقدیم شهدای گرانقدر در راه دفاع از ارزش های اسلامی، شاهد امنیت مطلوبی در داخل کشور و مرزها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تحول در ساختار پلیسی؛ موجب شتاب در خدمتگزاری شده است

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به تحول در ساختارهای پلیسی اشاره کرد که توانسته اقدامات خود را اصلاح و کنترل کند و در این باره افزود: پلیس فتا، نگهبان محله و ایجاد پلیس ۱۰+در حوزه خدمات دهی نمونه هایی از این اقدامات است که با به کارگیری تکنولوژی و ظرفیت های مردمی توانسته شتاب بسیار خوبی برای خدمتگزاری به وجود آورد.

 

سپهوند، امنیت عمومی، ملی و داخلی را از بخش های مهم حوزه امنیت برشمرد و خاطرنشان کرد: در این سه بخش، پلیس پرچمدار امنیت است و تمام مردم می توانند در کنار پلیس باشند و نیروی انتظامی هم در کنار مردم و برای مردم است.

 

۵۰ درصد کشفیات جرم به روش علمی صورت می گیرد

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل به دانش بنیان بودن پلیس اشاره کرد و افزود: بالغ بر ۵۰ درصد کشفیات جرم توسط پلیس به روش علمی صورت می پذیرد و این نیرو در کشف جرم حرف اول را می زند.

 

سپهوند به ارائه وظایف پلیس پیشگیری و فتا پرداخت و افزود: اصلاح و بازنگری ساختار سازمانی و آمایش سرزمینی، حفاظت از اماکن طبقه بندی شده جزء وظایف پلیس پیشگیری است و پلیس فتا هم در برابر تهدیدات فضای مجازی و جرائم سایبری و کنترل و رصد آن، ایفای نقش می کند.

 

آسیب های فضای مجازی، زنگ خطر پیش روی ارتباطات انسانی

 

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان زنگ خطر پیش روی ارتباطات انسانی و مرحله نخست آسیب های اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: آسیب های ماهواره، بازی رایانه و تلفن همراه را باید بسیار جدی گرفت و آموزش و آگاه سازی مردم در این زمینه بسیار مهم است.

 

سرهنگ سپهوند در ادامه اعتیاد به مواد مخدر را ریشه بسیاری از جرائم دانست و افزود: بحث سرقت ها در یکسال گذشته موجب مشکلاتی در جامعه شده است و بسیاری از سارقان از معتادان مواد مخدر هستند. همچنین انحرافات جنسی در سطح کشور و شهرستان که ناشی از فقر، عدم سازش زن و شوهر و بیکاری است، می بایست در جلسات امربه معروف و نهی از منکر به آن توجه شود.

حفظ امنیت و آرامش ، وظیفه مهم و اصلی نیروی انتظامی

 

در ادامه این مراسم، امام جمعه موقت ابوزیدآباد و بخش کویرات، حفظ امنیت و آرامش را از وظایف اصلی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: می بایست برای ارتقای امنیت مردم و مسئولان با پلیس همکاری شود و موضوع قاچاق و فضای مجازی نیز باید بیش از پیش برای پلیس مورد اهمیت قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا  نجفی» ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سابق کلانتری بخش کویرات به ویژگی های منحصر به فرد ایشان اشاره کرد و افزود: مردم داری، مهربانی و رضایت عمومی  و در کنار آن اقتدار از مهم ترین ویژگی های سروان پرواره بود‌.

 

وی افزود: در چند سالی که نهاد امامت جمعه در این بخش تاسیس شده ، حضور نیروی انتظامی به همراه نیروهای بسیج در برقراری امنیت منطقه بسیار خوب بوده است.

 

نظم و امنیت ، اساس زندگی اجتماعی است

 

بخشدار بخش کویرات آران و بیدگل هم در این مراسم گفت: نظم و انضباط و امنیت پایه و اساس زندگی اجتماعی و مشارکت و همدلی مردم با نظام اسلامی از مولفه های تاثیرگذار بر امنیت است.

 

«محمود گنجی پور» با اشاره به گستره جغرافیایی بخش کویرات آران و بیدگل اظهار داشت:  این بخش با ۱۴هزار نفر جمعیت، بیشترین روستاها و سکونت گاه های شهرستان را در خود جای داده است.

 

رشید قاسمی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی مرتعداران آران و بیدگل هم در این مراسم، برخورد خوب و شجاعت، متانت و حسن خلق را از ویژگی های سروان پرواره برشمرد و عنوان کرد: ایشان همواره با مردم به نیکویی برخورد می‌کرد و در طول هفت سال خدمت در بخش کویرات همواره در کنار مردم و مسئولان با مناعت طبع در رفع مشکلات تلاش و کوشش می کرد .

 

در ادامه این مراسم از هفت سال زحمات و تلاش های سروان «علی پرواره» فرمانده سابق کلانتری بخش کویرات تجلیل و سرگرد «حسین آفتابی» به عنوان فرمانده جدید این کلانتری معرفی شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت خراسان جنوبي غنی سازی اوقات فراغت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برنامه های دهه کرامت سرهنگ سپهوند بخش کویرات آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل پلیس اصفهان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم