Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، متجاوزان به یمن و مزدوران آنان از زمان امضای توافقنامه سوئد یعنی اواخر آذر ماه گذشته با هدف آتش‌بس در الحدیده تاکنون بیش از بیست و هفت هزار بار این توافقنامه را نقض کرده‌اند و دیروز نیز استان‌های الحدیده، صعده، اب و حجه از هوا و زمین آماج حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی و مزدوران آن‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شهروند یمنی در تیراندازی مزدوران ارتش سعودی در یکی از روستا‌های مرزی در شهرستان رازح در استان صعده یمن زخمی شد. جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی نیز در دو نوبت گمرک میتم را در استان اب بمباران کردند. منطقه الجر در شهرستان عبس در استان حجه نیز در چهار نوبت بمباران شد.

مزدوران (سعودی) همچنین با توپخانه مزارع کشاورزان را در جنوب و غرب شهرستان التحیتا در استان الحدیده گلوله باران کردند. از طرف دیگر حملات مزدوران (سعودی) به خانه‌ها و دارایی‌هایی مردم در چارچوب اقدام متجاوزان و مزدورانشان در نقض توافقنامه سوئد ادامه دارد. مزدوران، شماری از خانه‌ها را در شهر الحدیده هدف حمله قرار دادند.

خبرنگار المسیره در گزارشی از الحدیده گفت مزدوران وابسته به متجاوزان آمریکایی-صهیونیستی-سعودی به حملاتشان به محله‌های مسکونی در شهر الحدیده ادامه می‌دهند. وی با اشاره به اصابت گلوله‌های خمپاره به خانه‌ها در محله هفتم ژوئیه در شهر الحدیده در شامگاه سه شنبه این هفته، گفت زنان و کودکان و مردان در حال فرار هستند.

خبرنگار المسیره در پایان اظهارات خود اعلام کرد خشم مردم در الحدیده از حملات در قبال نقض توافقنامه سوئد و سکوت مشکوک سازمان ملل متحد در برابر این حملات و نقض توافقنامه ادامه دارد. موارد نقض این توافقنامه از بیست و هفت هزار بار گذشته است و حملات به خانه‌های مردم با سلاح‌های مختلف ادامه دارد. این باعث خشم هرچه بیشتر مردم شده و باعث شده است سازمان ملل را به همدستی و شراکت در هرگونه جنایتی در حق آنان متهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان