Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:58:18 GMT

عمران خان:ضمانت هیچ پادشاهی را نمی پذیرم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۱۲۹

عمران خان:ضمانت هیچ پادشاهی را نمی پذیرم

نخست وزیر پاکستان که این روزها درگیر مبارزه با فساد اقتصادی و حسابرسی از سیاستمداران گذشته است با طعنه زدن به کشورهای عربی اعلام کرد: دخالت‌های آنها را نمی‌پذیرد.

به گزارش مشرق به نقل از جنگ نیوز، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در سخنانی جالب ضمن طعنه زدن به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اعلام کرد: در مبارزه با مفسدان اقتصادی و مجازات آنها سفارش و ضمانت هیچ پادشاهی را نمی پذیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای من تفاوتی ندارد که چه کسی به قصد ضمانت مفسدان اقتصادی و سیاستمداران گذشته قدم پیش بگذارد تنها این را می توانم بگویم که هیچ ضمانتی پذیرفته نمی شود و آنها تا زمانی که پول های اختلاس شده را به خزانه ملی برنگردانده اند باید در زندان بمانند.

بیشتر بخوانید:

پیام جالب عمران خان به مردم پاکستان عمران خان وارد می‌شود! +فیلم فیلم/ بی‌اعتنایی «عمران خان» به پادشاه سعودی نامه «عمران‌خان» به آمریکا و اتحادیه اروپا برای خرید گاز از ایران

عمران خان که در مراسم افتتاح یک خط ریلی حرف می زد گفت: اگر مدیریت صحیح صورت می گرفت کشور به چنین وضعیتی دچار نمی شد ما تنها ظرف 10 ماه توانستیم میزان خسارت های شرکت راه آهن پاکستان را از 36 میلیارد به 32 میلیارد برسانیم.

رهبر حزب تحریک انصاف ضمن انتقاد از دو حزب نواز و مردم گفت: در طول 60 سال تمام بدهی خارجی پاکستان 6 هزار میلیارد بود ولی تنها طی 10 سال و از زمان آغاز حکومت حزب مردم تا زمان پایان حکومت حزب نواز میزان بدهی های خارجی به بیش از 30 هزار میلیارد رسید! این چگونه ممکن است؟

عمران خان تاکید کرد: اگر خاندان شریف و زرداری اموالی را که سرقت کرده‌اند بازگردانند اوضاع اقتصادی کشور متحول می شود و تمام بدهی های خارجی ما تسویه خواهد شد.

وی گفت: زمانی که من از پرونده فساد اقتصادی پاناما و نقش نواز شریف می گفتم 40 پرونده علیه من در دادگاه پاکستان جریان پیدا کرد ولی در همه آنها تبرئه شدم انتقام گرفتن به این می گویند نه کاری سازمان بازرسی پاکستان در حال انجام آن است.

نخست وزیر پاکستان گفت: احزاب اپوزیسیون هر چقدر می توانند دولت را تهدید کنند و اعتراض داشته باشند ولی من از وعده ای که به مردم داده ام کوتاه نخواهم آمد و مفسدان اقتصادی را به سزای عملشان خواهم رساند.

گفتنی است پیگیری های عمران خان باعث به زندان افتادن نواز شریف و بازداشت آصف علی زرداری شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس درگیری های اسرائیل عمران خان اعراب خلیج فارس پاکستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل