Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@08:46:30 GMT

منتظرم پولم را بدهند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۳۵۴

منتظرم پولم را بدهند

هافبک عراقی استقلال تاکید کرد که هنوز تصمیمی برای جدایی و یا تمدید قرارداد با آبی پوشان نگرفته و منتظر دریافت مطالبات مالی اش است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، همام طارق یکی از بازیکنانی است که وضعیت او با استقلال برای فصل بعد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باشگاه استقلال دوست دارد که قرارداد این بازیکن عراقی را تمدید کند اما این بازیکن تا تسویه مالی نکند پای میز مذاکره نخواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت السومریه عراق نوشت که همام طارق ۱۴۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد و تا آن پرداخت نشود قرارداد را تمدید نمی‌کند.

خود طارق در گفت و گویی که با السومریه داشت درباره وضعیتش با استقلال گفت: هنوز منتظر دریافت مطالبات مالی خود از فصل گذشته هستم. تصمیمی برای جدایی و یا تمدید قرارداد با استقلال نگرفته‌ام. فعلاً صبر می‌کنم تا ببینم مطالبات مالی‌ام پرداخت می‌شود یا نه و بعد از آن تصمیم مناسب را می‌گیرم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال طارق همام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟