Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:57:38 GMT

افتتاح اولین خانه وزنه برداری در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۶۹۸

افتتاح اولین خانه وزنه برداری در تربت جام

اولین خانه وزنه برداری در تربت جام افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین، محسن سپهری رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: اولین خانه وزنه برداری با حضور سعید حسین زاده مقدم رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی و تعدادی از پیشکسوتان و ورزشکاران در این شهرستان افتتاح شد.


وی ادامه داد: وزنه برداران تربت جام در یک دهه گذشته در مکانی استیجاری بسر می‌بردند و پس از آن به یکی از اتاق‌های سالن وحدت نقل مکان کردند که متاسفانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود ودر سفری که رئیس هیئت وزنه برداری استان به این شهرستان داشت قول دادیم تا مکانی در خور این ورزشکاران عزیز در اختیارشان قراربدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: این خانه به همت هیات وزنه برداری تربت جام و با مشارکت و مساعدت‌ های اداره  ورزش و جوانان در محل سالن شماره ۲ بانوان کوثر افتتاح گردید.
سپهری با اشاره به جایگاه اصلی وزنه برداری تربت جام، افزود: سعی داریم تا دوباره وزنه برداری را به جایگاه اصلی آن در سنوات گذشته برسانیم و این مهم زمانی محقق خواهدشد که هیئت استان نیز مساعدت‌ها و همکاری‌های لازم را با این هیئت داشته باشد. منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت جام وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، در این دوره از مسابقات که شامگاه سه شنبه  به میزبانی همدان برگزار شد، در بخش نوجوانان ۵۳ ورزشکار و در بخش جوانان ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور رقابت  کردند.

در پیکارهای رده سنی نوجوانان تیم کرمان در رده بندی مدالی با کسب هفت نشان طلا، سه نقره و پنج برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد، همدان با کسب ۶ طلا و سه نقره دوم شد و تیم اردبیل با چهار طلا و ۲ برنز مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در رده سنی جوانان خراسان رضوی با کسب ۹ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد، کردستان با چهار طلا و یک نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم فارس با سه طلا، سه نقره و ۲ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

براساس اعلام کمیته فنی مسابقات، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در صدر جدول بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد