Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@08:35:59 GMT

پرچم گنبد حرم بانوی کرامت تعویض شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۷۵۲

پرچم گنبد حرم بانوی کرامت تعویض شد

به گزارش ایکنا از قم، مراسم تعویض پرچم گنبد حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) دیشب قبل از اذان مغرب و عشاء با حضور پرشور زائران و مجاوران در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شخصیت کریمه اهل‌بیت(س) بیان کرد: معرفی شخصیت ایشان در ابعاد مختلف باید مورد توجه مبلغان و طلاب قرار گیرد چراکه حضرت معصومه سلام‌الله علیها با توجه به سیره زندگانی که داشته‌اند می‌توانند الگویی مناسب برای اقشار مختلف به ویژه بانوان و دختران باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاره‌زنی خادمان حرم مطهر به مناسبت سالروز میلاد بانوی کرامت، مدیحه‌سرایی سید علی حسینی‌نژاد و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی از جمله دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، سید جعفر موسوی تولیت عتبه حسینی، جمعی از نمایندگان آستان‌های مقدس و سعد جواد قندیل سفیر عراق در ایران، در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم تعویض پرچم حرم حضرت معصومه روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس