Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اتاق بازرگانی زنجان، غلامحسین جمیلی در جلسه مشترک دبیرخانه بخش غیر دولتی استان زنجان در محل اتاق زنجان با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور تشکیل دبیرخانه این سه اتاق را بیش از پیش ضروری کرده است، گفت: می‌توان بر روی موضوعات اقتصادی مهم کشور تمرکز کرد و در وهله آخر تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون در بسیاری از موضوعات دارای اشتراکاتی هستند، خاطرنشان کرد: در حوزه کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی اتفاقاتی از پیش تعیین شده و یا آنی رخ می‌دهد که نیازمند اتخاذ تصمیماتی است که زمینه انتفای بخش خصوصی در آن فراهم شود.

جمیلی با تاکید بر اینکه همراهی سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف با یکدیگر بر روی فعالیت‌های توسعه‌ای نیز اثرگذاری مطلوبی دارد، تصریح کرد: امروز همه دستگاه‌ها و نهادها در کشور پیگیر حل مشکلات اقتصادی هستند، اما مطالبات باید به صورت هدفمند پیگیری شود.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار اتاق اصناف و اتاق تعاون در اقتصاد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه مشترک این سه اتاق را می‌توان حتی در اشل منطقه‌ای و ملی نیز پیگیری کرد چرا که ظرفیت کار مشترک در این سه اتاق بالا و قابل اعتنا است.

جمیلی با بیان اینکه سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف از گذشته نیز جلسات مشترکی با یکدیگر برگزار کرده‌اند، اظهار کرد: برگزاری این جلسات طی دو سال اخیر با شرایط مطلوب فاصله گرفته است.

در ادامه این جلسه رئیس اتاق تعاون استان زنجان نیز با اشاره به تأثیرگذاری بالای سه اتاق در اقتصاد، گفت: همکاری در این بخش به قطع منجر به نتایج بسیار مطلوبی برای بخش خصوصی استان خواهد شد.

نوروز محمدی با بیان اینکه اتاق تعاون استان دارای ۵۰۰ هزار جمعیت است که در صورت اضافه کردن تعاونی سهام عدالت، جمعیتی بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر خواهد داشت، اظهار کرد: ۵ هزار و ۴۰۰ تعاونی ثبت شده در استان زنجان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال هستند.

رئیس اتاق تعاون استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۳ کمیته تخصصی در این اتاق فعالیت دارند، افزود: اتاق تعاون نسبت به تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق‌ها علاقه‌مند است و می‌توان اهداف بخش خصوصی را در این بخش دنبال کرد.

در ادامه این جلسه رئیس اتاق اصناف استان زنجان نیز با بیان اینکه همدلی و همراهی سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون در استان نقطه قوت بسیار بزرگی است، اظهار کرد: ۴۰ هزار واحد صنفی در استان زنجان دارای پروانه فعالیت بوده که ظرفیت بسیار بزرگی است.

محمود موسوی با اشاره به اینکه سه اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون باید در جهت منافع یکدیگر و اعضای خود حرکت کنند، ابراز کرد: توانمندی این سه اتاق منجر به انجام کارهای بزرگ و پویایی اقتصاد استان خواهد شد.

در ادامه این جلسه دیگر اعضای حاضر نیز دیدگاه‌های خود را پیرامون همکاری مشترک سه اتاق بازرگانی، تعاون واصناف برای توسعه و پویایی اقتصاد استان زنجان ابراز داشتند.

کد خبر 4657624

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی زنجان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی