Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه (س) با عنوان سفیران کرامت از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه سال جاری همزمان با روز دختر، عصر روز گذشته با استقبال گسترده مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایی ایلام وارد این استان شدند.

به گزارش خبرگزارش شبستان از ایلام، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) که با استقبال رسمی مسئولان فرهنگی  و اجرایی استان از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شده بودند، در بدو ورود به استان با حضور در مزار شهدا گمنام بهشت رضا (ع) این شهر به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیران کرامت به مدت 7 روز با حضور در شهرستان‌های مختلف استان و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، ازجمله حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و جشن‌های دهه کرامت و جشن میلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) مهمان مردم استان ایلام هستند.

 

همچنین استان ایلام برای اولین بار در قالب طرح سفیران کرامت، میزبان پرچم متبرک و مقدس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (ع) است، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور پرچم متبرک در بین بیماران مراکز درمانی مختلف در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، حضور در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ایام دهه کرامت از دیگر برنامه‌های سفر خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) به استان ایلام است.

 

در نخستین برنامه سفیران کرامت در سفر به استان ایلام، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام دیدار کردند که در این دیدار حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار» با اشاره به ویژگی‌های ارزشمند حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: ترویج سیره این بانوی گرامی اسلام، در بین اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه نسل جوان، زمینه‌ساز ترویج ارزش‌های ناب اسلامی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه حضور خادمان حرم‌های مطهر در بین مردم و برگزاری جشن‌های دهه کرامت نقش مؤثری در افزایش معنویت در جامعه دارد، ابراز کرد: امروز شاهد افزایش هجمه‌های فرهنگی دشمنان و تلاش آنان برای رواج هنجارشکنی در بین مردم هستیم که ترویج سیره ائمه اطهار (ع) سدی محکم در برابر این تهاجمات فرهنگی است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار، بابیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی مردم استفاده می‌کند، تصریح کرد: ترویج سیره حضرت فاطمه معصومه (س) در بین عموم مردم و قشر جوان و به‌ویژه بانوان جامعه اسلامی، نقش مهمی در اهتمام به پایبندی در امر عفت و حجاب با تأسی و الگو گیری از شخصیت والای آن دارد.

 

وی، در پایان با تقدیر از حضور خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در استان و پرچم متبرک حرم مطهر این بانوی گرامی اسلام، خاطرنشان کرد: به‌طورقطع حضور خدام و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در استان، فضایی معنوی با عطر معطر اهل‌بیت (ع) در استان ایجاد خواهد کرد.

 

گفتنی است، دیدار با خانواده شهیدان سردار قنبر جم زاده، ولی‌الله میرزایی، نریمان محمد بیگی و شهید حمید زرگوشی از دیگر برنامه‌های خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در روز اول حضور در استان ایلام بود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل حادثه ۱۲ تیر کانون های فرهنگی هنری مساجد حرم حضرت معصومه س سفیران کرامت سیره ائمه معصومین ع امام جمعه ایلام تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس