Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@20:37:34 GMT

زمان فیلمبرداری سریال «موسی (ع)»

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۱۷۰

صراط:

احمد میرعلایی تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درخصوص آخرین مراحل از روند پیش تولید این سریال گفت: در حال حاضر نقشه کشی دکور در شهرک سینمایی به طور کامل انجام شده و به نوعی می‌توان گفت که دکور این پروژه کلنگ خورده است.

به گزارش مهر وی درباره پیچیدگی‌های دکور سریال «موسی (ع)» اظهار کرد: بدون شک دکور این مجموعه تلویزیونی در تاریخ سریال سازی ایران اتفاقی تازه و بدیع بوده و می‌توان گفت نوع نگاه و ساختی که برای این دکور در نظر گرفته شده تاکنون تجربه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعلایی در همین راستا ادامه داد: زمین مورد نظر برای ساخت دکور انتخاب شده و بر اساس نقشه‌کشی های صورت گرفته به امید خدا به زودی ساخت فیزیکی آغاز می شود اما پیش از ساخت باید تمامی ابعاد پروژه در نظر گرفته شود، البته باید اشاره کنم که دکور به صورتی بخش بندی شده و کاملاً با ترتیبی خاص ساخته خواهد شد.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره زمان احتمالی فیلمبرداری سریال «موسی (ع)» تاکید کرد: بنابر آخرین برنامه ریزی‌های صورت گرفته و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده فیلمبرداری پروژه بزرگ موسی (ع) اواخر بهمن ماه سال جاری کلید خواهد خورد.

وی درباره آخرین وضعیت جسمانی «جمال شورجه» کارگردان سریال «موسی (ع)» خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنیم که وضعیت عمومی جمال شورجه به شدت از گذشته بهتر است و وی هر روز روند درمان را طی می کند، همانطور که پیشتر هم گفته‌ام روند بهبود این نوع بیماری طولانی مدت است و نباید انتظار بهبود سریع داشت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال