Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:40:50 GMT

سومین اجلاسیه اعتاب مقدس در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۳۵۴

سومین اجلاسیه اعتاب مقدس در قم برگزار شد

سومین اجلاسیه اعتاب مقدس همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت در قم برگزار شد. ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سومین اجلاسیه اعتاب مقدس ظهر امروز در سالن جلسات صاحب‌الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مروی تولیت آستان مقدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دستغیب تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ری‌شهری تولیت آستان مقدس شاه عبدالعظیم حسنی(ع)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این جلسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تولیت‌ها و نمایندگان آستان‌های مقدس اعتاب کشور عراق نیز در این جلسه حضور داشتند.

تولیت‌های آستان‌های مقدس در این جلسه ضمن هم‌اندیشی و هم‌افزایی با تصویب مصوبات و تعیین راهبردهای جدید بحث و تبادل‌نظر کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س): هیچگاه دست از ارتباط با عراق نمی‌کشیم‌اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شودتجربیات درخشان معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر مرور می‌شود

مدیر مرکز بین‌الملل آستان قدس رضوی در این جلسه اظهار داشت: باید مصوبات راهبردی تصویب شود تا از دل آنها مصوبات کاربردی به دست آید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی موحدی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات اعتاب مقدس خاطرنشان کرد: تاکنون 41 جلسه در دبیرخانه اجلاسیه برگزارشده که 103مصوبه و 40طرح داشته است.

دبیر اجلاسیه اعتاب مقدس تصریح کرد: توسعه و تعمیق ارتباط با آستان‌های مقدس عراق و پیگیری برنامه‌های آستان‌های مقدس در داخل کشور از جمله برنامه‌ها است.

موحدی ادامه داد: پس از هم‌افزایی آستان‌ها با یکدیگر طرح‌های مختلفی توسط کارگروه‌ها مشخص می‌شود و تولیت‌های آستان مقدس باید در راستای اجرایی کردن آنها تلاش کنند.

مدیر مرکز بین‌الملل آستان قدس رضوی تصریح کرد: اجرای طرح‌های مورد نظر آستان‌های مقدس سبب هم‌افزایی آنها می‌شود و ظرفیت‌های عظیمی را پیش روی ما قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه هر کدام از تولیت‌های آستان مقدس باید برای ضمانت اجرای طرح‌های ارائه‌ شده سهمی را مشخص کنند، عنوان کرد: طرح‌هایی که ارائه می‌شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد و برای آنها بودجه در نظر گرفته شود.

دبیر اجلاسیه اعتاب مقدس با تأکید بر اینکه تعمیق و توسعه با اعتاب مقدسه عراق از جمله برنامه‌هایی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه عراق در جشن آغاز دهه کرامت نیز در همین راستا بوده و این ارتباطات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در موضوع قرآنی 20 طرح به تصویب رسیده است خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها سبب هم‌افزایی اعتاب مقدسه می‌شود ولی اگر برای این برنامه‌ها بودجه‌ای تدارک دیده نشود ضمانت اجرایی ندارد.

همچنین حجت‌الاسلام صفر فلاحی مشاور تولیت حرم حضرت معصومه(س) نیز در این نشست اظهار داشت: در بیانیه گام دوم به موضوع اخلاق و امر به معروف و نهی از منکر به‌نوعی اشاره‌ شده است.

وی افزود: در این راستا تمامی آستان‌های مقدس در امر به معروف و الگوسازی فرهنگی نقش بسیار مهمی دارند و باید در این رابطه به شکل مطلوبی عمل کنند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود