Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان گفت: امسال دوازدهمین سال برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید است. این جشنواره در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به منظور زیارت از راه دور برای افرادی که نمی‌توانند به آستان قدس رضوی بروند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد توکلی، مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان صبح امروز _۱۳ تیرماه_ در نشست خبری خادمان رضوی، اظهار کرد: امسال دوازدهمین سال برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به منظور زیارت از راه دور برای افرادی که نمی‌توانند به آستان قدس رضوی بروند برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره از فردا ۱۴ تیر آغاز و تا  بیست و سوم ادامه دارد که طی این این روزها کاروان رضوی به شهرستان‌های مختلف استان اصفهان سر می‌زنند. در مجموع ۱۸۵ برنامه برای خادمان رضوی آماده کرده‌ایم که شامل جشن‌های عمومی، ۶ مورد دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار با ۸ تن از جانبازان، دیدار با ۱۰ امام زاده استان اصفهان، دیدار با ۶ امام جمعه در استان اصفهان شامل مهدوی نژاد، طباطبایی و امام جمعه‌های دهاقان و..... می‌باشد.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان اصفهان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که برای خادمان رضوی تدارک دیده‌ایم می‌توان به سر زدن به بیمارستان‌ها، دیدار با علمای شهر، دیدار از ۵ زندان استان شامل زندان مرکزی، زندان خانصار، زندان نجف آباد و...، دیدار از صنایع استان و بازدید از اشاره شهرستان‌ها کرد.

توکلی در خصوص برنامه‌های کاروان خادمان رضوی گفت: روز شنبه یک گروه از خادمان به نوشهر و بویین و میاندشت می‌روند و گروه دوم به باغ بهادران می‌روند. یکشنبه گروه نخست به نجف آباد و گروه دوم به دیدار با نماینده ولی فقیه و پس از آن به شهرستان فلاورجان می‌روند. روز دوشنبه گروه نخست به داران و گروه دوم به اردستان می‌روند. همچنین دوشنبه شب ختدمان در برنامه هشت بهشت میهمان شبکه اصفهان هستند. روز سه‌شنبه یک گروه شهرسمیرم و گروه دوم شهرستان کوهپایه هستند. چهارشنبهگروه نخست شهررضا و گروه دیگر به دهاقان و خمینی شهر می‌روند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه گروه نخست به نایین و جرقویه و گروه دوم به درچه و مجموعه فرهنگی اصفهان و خراسگان و گلستان شهدا می‌روند. روز جمعه گروه نخست به خانصار و گروه دوم به مبارکه می‌روند. روز شنبه هر دو گروه در اصفهان به بازدید از ادارات، بیمارستان‌ها و ... می‌پردازند و در روز یکشنبه که آخرین روز است این کروان را پیش از ظهر به سمت مشهد مقدس بدرقه می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص مجموعه ره روان وصال گفت: این مجموعه که مجموعه‌ای تربیت محور است از سال ۱۳۸۶ آغاز به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۶ به عنوان مجموعه نمونه تربیتی انتخاب شده است. دفتر این مجموعه در خیابان فروغی در مسجد پناهی قرار دارد. ۲۵۰ دانش آموز در این مجموعه به فعالیت می‌پردازند و هرساله برنامه‌های بزرگی را در محرم و غدیر در شهر برگزار می‌کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره خادمان امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان