Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@02:35:42 GMT

815 برنامه فرهنگی در دهه‌کرامت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۵۹۸

815 برنامه فرهنگی در دهه‌کرامت برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از برگزاری ۸۱۵ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت توسط روحانیون مستقر البرز خبر داد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت این دهه مبارک تبیین شخصیت معنوی و سجایای اخلاقی حضرت معصومه(س) و سبک زندگی ایشان را بهترین الگو و اسوه برای دختران و بانوان جامعه اسلامی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز، سخنرانی به منظور بیان شخصیت والا و معنوی حضرت معصومه(س)، تبیین سجایای اخلاقی امام رضا(ع) و نقش ایشان در توسعه ارزش‌ها و شعائر دینی در زمان مامون عباسی لعن‌الله‌علیه و همچنین مناظرات اخلاقی امام هشتم شیعیان را از مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه کرامت بر شمرد.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۵۰۰ گفتمان و جلسات پرسش و پاسخ در محافل قرآنی از قبیل محفل انس، جلسات تفسیر و قرائت دعا در دهه کرامت، افزود: موارد اشاره شده نیز از اهم برنامه‌ها در طول این ایام است.
این مسئول همچنین برگزاری مراسم در هیئت‌ها،حسینیه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با مجوز اداره کل تبلیغات اسلامی البرز را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و معرفی شاخصه‌های بارز این انقلاب شکوهمند از دیگر برنامه‌های روحانیون در این دهه است.
ولایی برحق در پایان تاکید کرد: روحانیون مستقر یکی از بازوان توانمند تبلیغات اسلامی در توسعه ارزش و شعائر دینی هستند که حمایت همه جانبه از آن‌ها و برنامه‌هایی که دارند در دستور کار تبلیغات اسلامی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی تبلیغات اسلامی دهه کرامت شعائر دینی محفل انس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت در راستای تحقق اجرای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم استان در راستای حمایت از طرح نور نیروی انتظامی و فرهنگ حجاب و عفاف، روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مصادف با نخستین روز دهه کرامت و پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت در استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 748677

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد