Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از دادگستری گلستان؛ رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی باید در چارچوب قوانین و مقررات عمل کند و دستگاه قضایی نیز قاطعانه از  آنان حمایت می کند .

هادی هاشمیان افزود: نیروهایی که بیشتر با مردم سر و کار دارند باید در عین اقتدار با سعه ی صدر و آرامش به وظیفه ی خود عمل کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان افزود:  این همکاری ، امنیت را در جامعه ارتقا می دهد .

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که بسیاری از ورودی ها پرونده به محاکم استان ماهیت قضایی ندارند افزود: در نشست ها و جلسه هایی که با اقشار مختلف جامعه اعم از علما ، دانشگاهیان ، ورزشکاران ، بانوان و معلمان برگزار می کنیم به دنبال شکل دهی مشارکت عمومی و بسیج همگانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم که در این زمینه نیروی انتظامی نیز به عنوان ضابط دستگاه قضایی می تواند کمک کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم در این دیدار گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی برای تامین امنیت استان  از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

سردار روح الامین قاسمی با تشریح بخشی از اقدامات و ماموریت های نیروی انتظامی استان افزود: با تلاش های همکاران ما بیش از 80 درصد سرقت ها در استان کشف می شود .

قاسمی نیز با بیان این که فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم به مشارکت عمومی نیاز دارد افزود: باید همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های متولی فرهنگ در این زمینه وارد عمل شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج دستگاه قضایی فرمانده نیروی انتظامی فرهنگ سازی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد