Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست توجیهی بازرسان حقوق شهروندی و حجاب و عفاف دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام با حضور کلیه بازرسین دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام، در این نشست بابیان اینکه این بازرسی‌ها، از روز شنبه ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به اهمیت موضوع حقوق شهروندی، هدف نهایی از انجام این بازرسی‌ها، افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم توسط دستگاه‌های اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عهدیه طهماسبی»، تصریح کرد: با تاکیدات استاندار ایلام، در خصوص رعایت حقوق شهروندی، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به تعیین نماینده حقوق شهروندی در دستگاه اجرایی و معرفی آن به دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری شده‌اند.

 

وی، بابیان اینکه تاکنون ۹۸ نفر به‌عنوان نماینده به این دفتر معرفی‌شده است، ابراز کرد: امید است، با این تحول مثبت شاهد افزایش رضایت‌مندی از خدمات دولت در بخش‌های مختلف به‌ویژه در بحث تکریم ارباب‌رجوع باشیم.

 

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام، ابراز کرد: در این بازرسی‌ها ۱۴ برنامه در حوزه حقوق شهروندی و ۱۰ برنامه در حوزه حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی استان توسط بازرسین اعزامی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

طهماسبی، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات استاندار ایلام، در خصوص اجرای کیفی طرح از کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، مراکز علمی و دانشگاه‌ها و بانک‌ها می‌بایست با جدیت تمام در اجرای این طرح، با بازرسان اعزامی همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت اردبیل حادثه ۱۲ تیر استان بوشهر حقوق شهروندی حجاب و عفاف بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش