Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین محمدرضایی  عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان اظهار داشت: خروجی سد زاینده رود از بامداد امروز برای کشت تابستانه کشاورزان استان اصفهان افزایش یافته است.

وی افزود: پیش از این خروجی سد ۲۹ مترمکعب بر ثانیه بود که از بامداد امروز ۸۰ مترمکعب بر ثانیه به حجم فعلی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان بیان داشت: در کمیته ۱۵ نفره شب گذشته که تا ساعت ۱۱ شب به طول انجامید در ارتباط با میزان دریافتی آب کشاورزان شرق و غرب اصفهان صحبت شد.

وی ادامه داد: در نهایت قرار بر این شد که غرب اصفهان هر ماه به مدت ۱۵ روز و شرق اصفهان هر ماه ۲۰ روز آب بگیرند و در این میان ۹ روز نیز آب زاینده رود بسته خواهد بود.

۴۵۰ میلیون مترمکعب آب باید در سد زاینده رود تا پاییز باقی بماند

محمدرضایی در ارتباط با احتمال دایمی شدن جریان آب زنده رود تاکید کرد: لازم است در پاییز ۴۵۰ میلیون مترمکعب آب باید در سد زاینده رود برای کشت غله اصفهان، شرب و صنعت باشد و بر این اساس باید آب به نوعی مصرف شود که این میزان آب در سد باقی بماند و به همین دلیل زرمان بندی مذکور برای جریان آب در نظر گرفته شد.

وی در ارتباط با زمان دقیق رسیدن آب به شهر اصفهان تاکید کرد: در ابتدا باید سد نکوآباد آبگیری شود تا آب زاینده رود به طرف اصفهان جاری شود و بر این اساس احتمالاً تا دو سه روز آینده آب به اصفهان می رسد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم