Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه فرماندهان حوزه‌های بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا، زینب کبری، ریحانه الرسول و صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه و بسیج دانشجویی و‌کانون جوانان بسیج شاهرود با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت اجرای برنامه‌های هفته "عفاف و حجاب" به میزبانی دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست معصومه صفری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود به تشریح برنامه‌های پیشنهادی این هفته پرداخت و بر اثرگذار و هدفمند بودن برنامه‌ها بویژه برای نسل جوان و نوجوان و توجه به نیاز جامعه هدف تاکید کرد.
وی با اشاره به راهپیمایی و تجمع بزرگ هفته "عفاف و حجاب" بر هدفمند بودن این برنامه و تاثیر آن در جامعه پیرامونی تصریح کرد و از فرماندهان حوزه‌ها خداست برنامه‌های خود را با توجه به اهداف طرح اعتلای بسیج طراحی و اجرا نمایند.
در این نشست فرماندهان حوزه‌ها به ارائه نظرات و برنامه‌های خود در این هفته پرداختند و در پایان جمع بندی در خصوص اجرای برنامه‌ها و ابلاغ آن‌ها انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی