Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دوره شاگردی به پایان رسیده است. دیگر انگشتان ستارگان بلند پرواز به خاطر واکس زدن کفش‌های یک فوتبالیست بزرگسال در هوایی سرد، یخ نمی‌زند. یکی دیگر از وظایف من، تمیز کردن رختکن تیم مهمان بود و البته آن‌ها تا زمانی که دل‌شان می‌خواست، همان جا می‌ماندند. باید در می‌زدم و می‌پرسیدم: «حالا می‌تونم بیام داخل؟ این طوری قطار برگشت رو از دست می‌دم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در جواب می‌گفتند: «خفه شو، گمشو پی کارت!». هر روز باید با چنین مسائلی سر و کله می‌زدم. اما این‌ها باعث می‌شد تا بیشتر جسور و زیرک باشی.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور

دریافت 95 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تمام دولت‌ها در طول دوران مدیریت‌شان با مشکلات حوزه بودجه و اعتبارات روبرو بوده‌اند و همین امر به اضافه ترک فعل‌ها موجب شده است که حجم قابل توجهی پروژه‌های نیمه تمام روی دست دولت بماند که بخش قابل توجهی از آن‌ها پروژه‌های حیاتی به شمار می‌آیند به عنوان مثال پروژه بیمارستان ۵۳۱ تحت خوابی بندرعباس در حال گذران ده سالگی خود است اما در صورتی که بتوان از منابع مولدسازی استفاده کرد قطعاً همین امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور معتقد است اجرای صحیح طرح مولدسازی می‌تواند اعتباراتی در بودجه جاری کشور را به پروژه‌ها تزریق کند.

کد خبر 6099979

دیگر خبرها

  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (19 اردیبهشت)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس