Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آئین اختتامیه هفدهمین جایزه ادبی قلم زرین عصر امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در باغ کتاب تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، قرار است در این مراسم از «غلامعلی حداد عادل» به عنوان عضو پیشکسوت انجمن قلم تقدیر شود.

در این مراسم که دبیری آن را رحیم مخدومی برعهده دارد چهره‌هایی چون، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین محمدرضا سرشار،‌ محسن پرویز، راضیه تجار، احمد شاکری، رضا اسماعیلی از اعضای انجمن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محسن پرویز رییس انجمن قلم ابتدا به برگزاری دو برنامه سالانه اشاره کرد و گفت: در دوره‌های گذشته جز یک سال که وقفه‌ای در برگزاری جشنواره قلم زرین رخ داد، هرسال دو برنامه مدنظر ما است اول تجلیل از پیشکسوتان اهل قلم بوده که از سال ١٣٨١ أغاز شده و برنامه دیگر هم جشنواره قلم زرین است.

وی گفت: ابتدا جشنواره قلم زرین در سه شاخه برگزار می‌شد اما در ادامه عناوین شعر و داستان کودک و نوجوان، شعر و داستان بزرگسال و پژوهش و نقد ادبی به آن افزوده شد.

پرویز خاطر نشان کرد؛ در هر رشته ما یک برگزیده یا یک اثر تقدیری خواهیم داشت و یا اگر داوران آثاری را هم سطح تشخیص دهند دو اثر تقدیری یا برگزیده مشترک معرفی می‌شوند و جوایز هم تقسیم می‌شود.

پرویز افزود، انجمن قلم بودجه ثابت ندارد و حمایت مالی‌ می‌شود البته ارشاد در ادوار مختلف با تأخیر یک یا دوساله با مبلغی که افزایش نمی‌یابد حمایت‌هایی داشته اما نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور کمک حال انجمن در برپایی این جایزه ادبی بود.

در ادامه تعدادی از برگزیده‌ها معرفی شدند که ناشر برتر این دوره با دو کتاب تقدیری و دو کتاب برگزیده انتشارات شهرستان ادب معرفی شد.
 

این گزارش در حال بروز رسانی است...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد