Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل ابوترابی برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را خلاف قانون عنوان کرد و گفت: هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای برای برگزاری قانونی این انتخابات ندارند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها میلیاردها تومان هزینه روی دست مردم تهران می‌گذارد که از محل عوارض شهری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اقدامات سیاسی و تشکیلاتی برای انتخابات مجلس است، به عبارتی دیگر برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اقدامی برای تأثیرگذاری در انتخابات مجلس است تا اقدامی اجتماعی و فرهنگی.

ابوترابی تصریح کرد: به گفته آقای محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سازمان بازرسی نیز با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها مخالفت کرده است و طبق نظر سازمان بازرسی، برگزاری این انتخابات غیرقانونی است و هر گونه هزینه کرد در این انتخابات تصرف در بیت المال می‌باشد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: بر اساس نظر سازمان بازرسی (که آقای محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده است) در صورت برگزاری این انتخابات، قوه قضائیه با شورای شهر تهران برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: شورای شهر تهران پول بیت المال و عوارض شهری را برای کارهای سیاسی هزینه می‌کند که این برخلاف قانون و انصاف است.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس اظهار داشت: تعجب می‌کنم چرا شورای شهر تهران دائماً به دنبال حاشیه سازی است، یک روز زیست شبانه را مطرح می‌کند که رئیس شورای شهر آقای محسن هاشمی می‌گوید من اجازه نمی‌دهم فرزندم در زیست شبانه حضور یابد و صدای علما هم در می‌آید.

ابوترابی گفت: شهرداری تهران به جای اقدامات اساسی برای حل معضلات تهران به دنبال اسم و فامیل بازی در خیابان‌ها است.

وی با اشاره به حاشیه‌های انتخاب شهرداری تهران، گفت: اطلاعات سپاه پرونده آقای نجفی را بارها نزد رئیس جمهور، رئیس شورای شهر تهران و وزیر اطلاعات برده بود اما آنها بدون توجه به این پرونده، نجفی را به سمت شهرداری تهران منصوب کردند، عاقبت نجفی را هم دیدیم!

منبع:مهر کپی متن خبر برچسب ها: انتخابات شورایاری قوه قضائیه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: انتخابات شورایاری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی