Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ مشاور امنیت ملی آمریکا با ابراز خشنودی از توقیف نفتکش ایرانی، مدعی شد که آمریکا و شرکای او اجازه نمی‌دهند که ایران به تجارت نامشروع خود با سوریه ادامه دهد.
به گزارش ایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به توقیف نفتکش حامل نفت خام ایران که به مقصد سوریه در حرکت بود، در توییتی نوشت: خبرهای خوبی به ما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس ابرنفتکش گریس ۱ که پر از نفت ایران بود و به مقصد سوریه حرکت می‌کرد را به علت نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا توقیف کرده است. آمریکا و دیگر شرکایش، کماکان نظام ایران و سوریه را از منفعت بردن از این تجارت نامشروع باز می‌دارند.
به گزارش ایسنا، دولت محلی جبل‌الطارق روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که تفنگداران نیروی دریایی انگلیس یک نفتکش را که حامل نفت خام به مقصد سوریه بود در سواحل این سرزمین توقیف کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است که شواهد کافی نشان می‌داده که مقصد نفتکش گریس ۱، پالایشگاه بانیاس در سوریه بوده است.
خبرگزاری رویترز بر اساس اطلاعات "رفنیتیو ایکون" (وب‌سایتی که مسیر کشتی‌ها را ثبت می‌کند) مدعی شده که این نفتکش از سوی ایران به مقصد سوریه در حال حرکت بوده است. برچسب ها: جان بولتون

منبع: خرداد

کلیدواژه: جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم