Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:30:16 GMT

پیگیری وزیر برای پرداخت خسارت گردوکاران تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۶۵۸۸

پیگیری وزیر برای پرداخت خسارت گردوکاران تویسرکان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: زنجیره نهالستان گردو که تولیدی معادل 100 هزار نهال را در طی سال دارد مشکلات اقتصادی نسل آینده کشور را برطرف خواهدکرد و خوشبختانه این زنجیره عظیم می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

به گزارش ایسنا، محمود حجتی امروز در آئین بهره برداری از زنجیره تولید نهال پیوندی گواهی شده گردو در تویسرکان، بابیان اینکه تویسرکان مهد پرورش گردو است، افزود: تلاش خواهیم کرد خساراتی که در سال‌های گذشته به باغات گردوی کشاورزان تویسرکانی که دچار سرمازدگی شدند، وار د شده را جبران کنیم و امید داریم که بتوانیم ۳۰ میلیارد تومان خسارت مشخص شده و به تعویق افتاده آنان را از سازمان برنامه و بودجه، پیگیری و پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: تنها ۲۰ درصد از هر باغ سرشاخه کاری می‌شود تا گردش نقدینگی کشاورز دچار مشکل نشود همچنین ارقام استفاده شده در طرح سرشاخه کاری گردو، مقاوم سازی محصول و درخت گردو در برابر سرمازدگی و افزایش میزان تولید هدف اصلی است.


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با افتتاح پروژه باغ مادری نهالستان گردوی تویسرکان, این شهرستان می‌تواند سالانه ۱۰۰ هزار نهال گواهی شده گردو را تولید و برند خود را در زمینه تولید گردوی مرغوب حفظ کند و مصرانه در تلاشیم تا برند گردوی تویسرکان را ثبت جهانی کنیم.

محمدمهدی مفتح افزود: با توجه به خسارت سرمازدگی شدید باغات گردو در سال‌های گذشته و عدم پرداخت خسارت سرمایه گذاری از سوی خزانه، از وزیر جهاد کشاورزی خواستاریم تا به عنوان مسئول رده بالای کشوری در این حوزه پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا زودتر این خسارت به کشاورزان زیان دیده پرداخت شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با افتتاح پروژه باغ مادری نهالستان گردوی تویسرکان بسیاری از مشکلات گردوکاران نه تنها در تویسرکان بلکه در کل کشور برطرف می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه همدان گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند