Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که علیه نیروی انتظامی (ناجا ) اظهارنظر می‌کنند و پلیس را در قضیه‌های اخیر محکوم می‌کنند یا نگاه سیاسی به موضوعات دارند و یا افرادی بی‌اطلاع هستند.

جنگ نرم یعنی طراحی یک سناریور برای تشویق و ترویج بی حجابی و بی بند و باری در جامعه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرتیپ پاسدار یدالله جوانی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور پنجشنبه در جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جمع کارکنان پلیس یزد در خصوص اتفاقات اخیر و ناهنجاری‌های رخ داده در برخی شهرهای کشور گفت: معدود افرادی که در سطح جامعه دست به ناهنجاری می‌زنند، هدفمند عمل می‌کنند و هدف آنها دام پهن کردن برای مأموران، فیلمبرداری و مظلوم نمایی است که به حول و قوه الهی دست آنها برای ملت رو شده است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم یعنی طراحی یک سناریور برای تشویق و ترویج بی حجابی و بی بند و باری در جامعه افزود: مأموران نیروی انتظامی در مواجهه با این موضوعات باید با هوشمندی و دقت وارد عمل شوند همانطور که فرماندهان ناجا به این موارد تسلط و توجه کامل دارند.

سردار جوانی در خصوص اتفاق رخ داده برای مأموران پلیس در یک پارک در تهران گفت: نباید ماموری که به وظیفه اش عمل می‌کند مورد بی توجهی قرار گیرد و حقش ضایع شود بلکه همه باید از آن مأمور دفاع کنند.

جوانی در خصوص مسائل سیاسی کشور نیز اظهار داشت: باید نگاهی بلند به آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی داشته باشیم چراکه ایران اسلامی اکنون در نقطه درخشانی در سطح جهان قرار گرفته است.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور که تأمین نظم و امنیت جامعه را بر عهده دارند همه از یک حرکت مقدس و متعالی با عنوان انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه صیانت می‌کنند.

جوانی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی نظام استکباری علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران یک ملت عزیز و مقتدر است و به قدرتی رسیده که هیچ گاه در تاریخ تشیع چنین قدرتی را سراغ نداریم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: دشمن امید دارد با مجموعه‌ای از فشارها، جمهوری اسلامی را از درون به چالش بکشد و ملت را به نقطه‌ای برساند که در مقابل آمریکا کوتاه بیایند؛ اما راه صحیح، ایستادگی و مقاومت است که رهبر معظم انقلاب به ما نشان داده‌اند.

جوانی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه سعی در تسلیم کردن نظام اسلامی ایران دارد، گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران تمدن سازی اسلامی و تحقق آرمان‌های اسلامی است و در این راه باید با توطئه‌های دشمنان مقابله کرد و در برابر آنها ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در سفر به استان یزد در چند نشست دستگاه‌های نظامی و انتظامی استان شرکت کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»