Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع) گفت: کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت پس از مراسم بدرقه در مسجد مقدس جمکران به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) رفته و صبح جمعه پس از اقامه نماز با پای پیاده به مشهد مقدس شدند.

به گزارش قدس آنلاین هادی خادم حسینی اظهار داشت: کاروان زیارتی از بهشت تا بهشت برای شانزدهمین سال متوالی عازم مشهد مقدس شد و لذا  هم زمان با سال روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه زوار پیاده امام رضا(ع) با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع)  در مسجدمقدس جمکران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم زمان با سال روز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه زائران پیاده امام رضا(ع) با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در مسجدمقدس جمکران برگزار شد.

مسئول کاروان زیارت پیاده امام رضا(ع)تصریح کرد:کاروان پیاده‌روی از بهشت تا بهشت پس از مراسم بدرقه در مسجد مقدس به زیارت بارگاه کریمه اهل بیت(ع) رفته و صبح جمعه پس از اقامه نماز با پای پیاده به مشهد مقدس شدند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان زیارت پیاده هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت امام رضا(ع) با گذر از شهرهای مختلف، همزمان با دومین روز از مردادماه سال جاری مقارن با ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) به شهر مقدس مشهد می‌رسد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قم کاروان پیاده زائرین امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان