Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اسدی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر خودکفایی محصولات کشاورزی اظهار کرد: در سال رونق تولید، همزمان با فشار‌های غیر قابل قبول آمریکا بر عیله کشور به نظر می‌سد اجرای شعار سال به طور اتوماتیک می‌تواند راهگشای ستم غرب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر دشمنان در اجرای سیاست‌های غیر اخلاقی به نتیجه نرسند، قطع به یقین به غذای مردم ایران رحم نمی‌کنند، به همین دلیل در بخش مواد غذایی نه تنها باید خودکفا شویم، بلکه تولید محصولات باید به قدری باشد که از طریق صادرات بتوانیم بخشی از نیاز ارزی کشور را تامین کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه حمایت از بخش کشاورزی تنها در شعار است، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی آن طور که باید و شاید در دولت جنگندگی و مبارزه برای احقاق حقوق کشاورزان و کسب امکانات لازم از دولت برای کشاورزان را ندارد، به نظر می‌رسد بیشتر تسلیم نظر و خواسته مسئولان دولتی است که این امر برای بخش کشاورزی مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: تحقق شعار سال در بخش کشاورزی شدنی است

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: اگرچه از وزارت جهاد کشاورزی تنها خبر‌های خوش می‌شنویم، اما این خبر‌ها تنها گوش‌ کشاورزان را سیراب می‌کند و در عمل نتیجه عینی در بر ندارد.

وی با اشاره به اینکه نمره وزارت جهاد کشاورزی در تحقق شعار سال مطلوب نیست، بیان کرد: اگر تولید محصولات کشاورزی به سبب بارندگی‌های مناسب افزایش می‌یابد، از این رو تمامی این عوامل را نباید به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی نسبت داد و در مقابل در زمانی که در بخش گوشت و دام دچار مشکل می‌شویم، کسی به وزارت جهاد کشاورزی نمی گوید علت اصلی برهم خوردن تعادل بازار چیست؟

این مقام مسئول با بیان اینکه عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی مطلوب نیست، افزود: این در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی خود را پشت آمار گندم پنهان کرده است.

اسدی در پایان تصریح کرد: علی رغم آنکه وزارت آقای حجتی حامیان گسترده‌ای دارد، اما به نظر کشاورزان، این وزارتخانه برای بخش کشاورزی کارآمد چندانی ندارد.

انتهای پیام/

وزیر جهاد کشاورزی خود را پشت آمار گندم پنهان کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۴۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6099970

دیگر خبرها

  • اجرای مانور مبارزه با بیماری زنگ زرد گندم در مزارع پلدشت 
  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد