Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه دوم نماز جمعه تهران خطاب به آمریکا افزود: اگر می‌خواهید آب‌های خلیج فارس از نیلی به سرخ تغییر یابد، به فکر حمله باشید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به کاهش تعهدات برجامی ایران در زمینه غنی سازی اورانیوم اظهار داشت: ایران برای تأمین انرژی برق و کارهای علمی به غنی سازی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این غنی سازی برای ساخت اتم نیست زیرا ایران نه بمب اتم را مشروع می‌داند و نه به آن احتیاجی دارد.

وی افزود: اگر ایران بخواهد با شما مقابله کند، کافیست نیروگاه دی مونا را با موشک بزند. اسرائیل با وجود موشک‌هایی که در آن وجود دارد ۲۰۰ بار شخم زده خواهد شد. یادتان باشد در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنید و مراقب خود باشید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز جنایت آمریکا در ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، این اقدام را نهایت وقاحت و بی رحمی عنوان کرد و خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ! اقتدار آمریکا را با اقتدار ایران مقایسه کن. در اقتدار ایران، هوش، اخلاقیت و انسانیت و در اقتدار آمریکا وحشیگری، درندگی و لئامت را دیدی.

وی اضافه کرد: ایران پهباد فوق پیشرفته رادار گریز را در ارتفاع ۶۵ هزار متری می‌زند در حالی که سرنشین ندارد، اما آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را در ارتفاع ۱۲ هزار پایی می‌زند و عمداً هم می‌زند و در حالی که مسافر دارد و در این جنایت ۵۳ زن، ۳۶ کودک و ۴۳ تبعه خارجی کشته می‌شوند.

موحدی کرمانی گفت: آمریکا در جای دیگر هلوکاست را به راه می‌اندازد و دو شهر ژاپن را بمباران اتمی می‌کند. ۲۲۰۰ زن و کودک را در کوره اتم می‌سوزاند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: آمریکا می‌گوید حمله به ایران را لغو کرده است اما من می‌گویم تو حمله را برای چیز دیگری لغو کردی. در لحظات آخر دستور حمله، ناگهان جنازه‌های سربازان امریکایی را در مقابل چشمانت دیدی و از دستور حمله صرف‌نظر کردی. با خود گفتی وقتی اینها پهباد رادار گریز را در ارتفاع ۶۵ هزار پایی می‌زنند با ناوی که در مقابل چشمانشان قرار دارد چه خواهند کرد.

این خبر در حال تکمیل است

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه،اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: فردا در آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان و تهران بارندگی در حد هشدار نارنجی خواهیم داشت.

در اردبیل و گیلان علاوه بر بارش، با کاهش دما مواجه خواهیم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903263

دیگر خبرها

  • پاکستان: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن