Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد کفشگری امیدوار است که همراه با نساجی فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

طرفداری- مهرداد کفشگری بار دیگر به مازندران بازگشته و اینبار در تیم محبوب نساجی به دنبال این است تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. او درباره این انتقال و همچنین شرایط خود توضیح داده است که در ادامه آن را می‌خوانید.

به گزراش ایلنا، کفشگری درباره جدایی‌اش از سایپا اینطور توضیح می‌دهد: 

قراردادم با تیم سایپا تمام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود برای تمدید قرارداد از طرف باشگاه با من تماس بگیرند اما گویا مدیرعامل سایپا در واکنش به نشان دادن عکس علی دایی روی پیراهنم در دیدار با پدیده گفته بود این بازیکن را برای فصل جدید نمی‌خواهم! همین موضوع باعث شد تا داستان من و سایپا تمام شود.

وی درباره دلیل انتخاب نساجی برای فصل آینده گفت:

 نساجی تیم شهرم است. من در آنجا بزرگ شدم و در ورزشگاه وطنی خاطرات خوبی دارم. تا به حال در تیم نساجی بازی بازی نکرده بودم و دوست داشتم اسم تیم شهر محبوبم در کارنامه‌ام باشد. به خاطر مردم شهرم تصمیم گرفتم که قائمشهر را برای فصل بعد انتخاب کنم.

کفشگری درباره حضور رضا مهاجری روی نیمکت این تیم نیز گفت:

آقای مهاجری مربی کاربلدی است. در این شرایط او بهترین نتخاب ممکن برای باشگاه نساجی بود. او دستاوردهای قابل‌قبولی را در تیم پدیده و ماشین‌سازی کسب کرده است. از آنجایی که من سابقه‌ی کار کردن با او را در تیم پدیده دارم، می‌دانم که ایشان فوتبال هجومی را دوست دارد؛ فوتبالی که مردم قائمشهر به آن علاقه دارند و به نظرم او با همین رویه می‌تواند در نساجی موفق ظاهر شود  و فصل خوبی در انتظار ما باشد. 

هافبک نساجی درباره پیش‌بینی‌اش از فصل آینده گفت:

 نساجی بازیکنان خوبی را جذب کرده است اما چند بازیکن خوبش را نیز از دست داده‌ است. به نظرم اگر شاکله‌ی تیم را حفظ می‌کردند شرایط می‌توانست بهتر باشد. بعید می‌دانم که فاصله‌ی چندانی بین تیم پارسال و امسال و جود داشته باشد اما امیدوارم که امسال نساجی بتواند موفق عمل کند و هوادارانش را خوشحال کند.

وی ادامه داد:

خودم هم قطعا دوست دارم به همان شرایط مطلوب دست پیدا کنم. اینجا انگیزه حرف اول را می‌زند، مخصوصا از من که بازیکن بومی هستم بدون‌شک توقعات بالاتر خواهد بود و امیدوارم بتوانم رضایت هواداران را با عملکردی مناسب به دست بیاورم. دوست دارم برای نساجی در فصل پیش رو مثمرثمر باشم و بتوانم نتایجی را که در شان و باعث خوشحالی هواداران تیم قائمشهر است را کسب کنیم.

کفشگری که پیش از این در مازندران با پیراهن خونه به خونه بابل به میدان رفته بود، در خصوص حضورش در نساجی می‌گوید: 

مردم قائمشهر در جریان کارهای من هستند. چندین سال پیش تا عقد قرارداد با تیم نساجی رفته بودم اما یکسری سنگ‌اندازی‌ها مانع از حضورم در نساجی شد. در نهایت با درخواست آقای نکونام به تیم خونه‌به‌خونه پیوستم. شرایط در این تیم بسیار خوب بود و آقا جواد به من خیلی اعتماد داشت اما متاسفانه شرایط طوری نبود که بتوانم آنجا بمانم. بچه‌ی قائمشهر هستم و از طرف مردم شهر تحت فشار بودم اما از تجربه‌ی حضورم در تیم خونه‌به خونه بسیار خوشحال هستم.

وی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس نیز می‌گوید:

رزومه‌ی برانکو مشخص است و نیاز به تعریف من ندارد. قطعا باید برای یک مربی شرایط مطلوب مهیا باشد و شان او حفظ شود اما متاسفانه باشگاه اواخر شان او را حفظ نکرد. من سابقه‌ی کار کردن با برانکو را دارم و کاملا از کیفیت بالای او مطلع هستم. امیدوارم پرسپولیس از رفتن برانکو ضربه نبیند اما احتمالا این جدایی تا حد زیادی به شرایط تیم ضربه خواهد زد. 

کفشگری در پایان گفت:

صد در صد مربی بعد از برانکو کار سختی خواهد داشت و انتظارات از او بالا خواهد بود. به نظرم کالدرون باید بتواند نتایجی در حد و اندازه‌ی فصل قبل کسب کند و اگر نتایج قدری با فصل قبل فاصله داشته باشد مطمئنا باعث ناراحتی هواداران باشگاه خواهد بود.

اما امیدوارم پرسپولیس در فصل آیننده با مربی و کادر جدید موفق حاضر شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 درست‌ترین تصمیم علی دایی!

آنچه در فوتبال ایران فراوان پیدا می‌شود «شایعه» است؛ دور و نزدیک به واقعیت. گاهی شایعات مبنای منطقی‌تری دارند و به حقیقت تبدیل می‌شوند، اما گاهی روشن است که موضوع را نباید چندان جدی گرفت. به تازگی شایعه‌ای منتشر شد که از دسته دوم بود؛ اینکه قرار است علی دایی در پایان فصل جای اوسمار ویرا را بگیرد و سرمربی پرسپولیس شود. خوشبختانه دایی این داستان را تکذیب کرد. حالا چرا می‌گوییم «خوشبختانه»؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است. مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟

منبع: دنیای اقتصاد

tags # علی دایی ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها