Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اعلام کرد: بر اثر برخورد دو خودروی پژو و پراید در محور تربت حیدریه به گناباد محدوده پل راه آهن مهنه ۳ تن جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد امیری در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس تلفنی با خطوط ارتباطی اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف در محور تربت حیدریه به گناباد نزدیک به پل راه آهن روستای مهنه بلافاصله اکیپی از نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از رسیدن به صحنه حادثه عملیات رهاسازی توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته و توسط کارشناسان فوریت معاینه سریع ترومایی انجام می شود، که متاسفانه بعلت مکانیسم اسیب شدید حادثه،هر دو راننده و سرنشین پراید فاقد هرگونه علایم حیاتی بوده و در دم جان باختند.

امیری تصریح کرد: خودروی پژو در طی حادثه دچار آتش سوزی می شود که بوسیله کپسول آتش نشانی افراد در صحنه آتش مهار و خاموش می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد _ فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم داشت.
علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی