Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رضا جعفرزاده در واکنش به انتشار تبلیغات اخیر در فضای مجازی مبنی بر مشاوره راه اندازی، ارتقا آموزش و پشتیبانی، رزرواسیون و مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ گواهی تست نفوذ نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه‌ای، درگاه بانکی و پیگیری مراحل دریافت مجوز فروش بلیت از صفر تا ۱۰۰ را فاقد وجاهت قانونی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه بعضی افراد با القاب ساختگی، چون مشاوره برای گرفتن مجوز به دنبال سودجویی از مردم هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دریافت فروش الکترونیکی از سازمان نیاز به همراه داشتن مشاور و پرداخت هزینه اضافی نیست و کلیه مراحل قابل رصد و پیگیری است.

جعفرزاده تصریح کرد: این تبلیغات غیر واقعی است و دریافت مجوز فروش الکترونیکی توسط متقاضی به سهولت قابل رصد و پیگیری است و فرایندهای لازم بر روی سایت سازمان www.cao.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

وی در پایان هشدار داد موضوع تبلیغ کنندگانی که موجبات سودجویی و اخذ هزینه‌های اضافی از مردم را فراهم می‌کنند در اسرع وقت و بدون اغماض توسط دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر ملت ایران را مردمی دیندار دانست و مطرح کرد: ما نباید با مشاهده بعضی از مثال‌های کوچک این تحلیل دقیق که مردم ایران دیندار هستند را فراموش کنیم.

وی افزود: هر جا که بستر حضور مؤمنانه مردم در اجتماع فراهم شد، مؤمنان حضور پیدا کردند و عدم حضور مردم در جامعه به معنی بی دینی آنها نیست. شاهد مثال‌های به روز و تظاهر دینداری مردم در دوره حاضر بسیارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: نباید مرعوب تبرج مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود شویم بلکه جامعه باید با مانورهای ایمانی متعدد و تکثیر و یادآوری دائم آنها، دینداری مردم را به آنان تذکر بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق اظهار کرد: ماه رمضان امسال مجموعه رسانه و بعضی از عملیات‌هایی که انجام شد این حقیقت را ثابت کرد که مردم نسبت به برنامه‌های دینی استقبال خوبی دارند.

وی افزود: استقبال از برنامه محفل، برنامه‌های سحرگاهی، زندگی پس از زندگی و بعضی از مانورهایی که در استادیوم آزادی و محافل قرآنی کوچک و بزرگ در جای جای کشور برگزار شد دیگر جلوه‌های دینداری بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: در طول دهه گذشته، راهپیمایی اربعین تا راهپیمایی جاماندگان و مراسم ده کیلومتری ها و جشن فرشته‌ها نمونه‌ای از این دینداری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق با بیان اینکه هر جا بستر حضور را با یک عملیات خلاقانه ایجاد کردیم مردم مانور دینداری را نشان دادند، عنوان کرد: مشکل جدی این است که هنوز طراحی این برنامه‌ها به قوت عالی خود نرسیده است.

کد خبر 6096710

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم