Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، در جشن دانش آموختگی دانشجویان بیان کرد: اکنون دانشگاه برای هشتمین سال متوالی مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان خود را جشن می‌گیرد، که این مایه شادمانی و مباهات تمامی اعضای این مجموعه می‌باشد.

وی عنوان کرد: همه ما در سیر تکاملی خود زمانی را وارد مهمترین برهه از دوران زندگی خود می‌شویم، دورانی اثرگذار که باید در این مقطع با وسعت جهان بینی، مسیر تکامل علمی و اخلاقی خود را تبیین و تعریف نماییم، که این آئین نشانه‌ای از کسب این تکامل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اختری  اضافه کرد: دانشگاه با خلق دیدگاهی جدید، ترسیم افقی تازه، بینش و درک شما را نسبت به آینده تغییر می‌دهد و در واقع آغازی برای ورود به عرصه مطالبات انگیزشی شما می‌باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: شما دانشجویان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، بیشتر از هر فرد دیگر‌ی در قبال پیشبرد اهداف کشور خود مسئول می‌باشید.

 اختری ضمن اشاره به طرح ها، اختراعات و افتخاراتی که در این سال‌ها توسط دانشجویان توانمند دانشگاه صنعتی کرمانشاه کسب گردیده، یادآور شد: این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه‌های بزرگ کشور ازظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی برخوردار است؛ که با وجود جوان بودنش بار‌ها ثابت کرده در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز حرفی برای گفتن دارد.

اختری ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه  گفت: دانش آموختگانی که امروز فارغ التحصیلی خود را جشن می‌گیرند، زمانی که سوگند نامه خود را قرائت می‌کنند به این فکرباشندکه چشم یک جامعه و یک کشور به دستان توانمند آن‌ها در عرصه پیشبرد اهداف علمی و اشتغال زایی است.

گفتنی است؛ آیین فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان ۹۴ دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مراسم قرائت سوگندنامه به پایان رسید.



انتهای  پیام/ز

 

برگزاری آیین فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان ۹۴ دانشگاه صنعتی کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاههای سراسر کشور از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرده است.

در این نشست سخنرانان پیرامون موضوعات و اهداف همایش، سخنرانی ها و پژوهش‌های خود را ارائه کردند.

برگزاری کمیسیون نیازسنجی نیازهای بهداشت سلامت و درمان دانشجویان، کمیسیون بهداشت محیط (اماکن، بهداشت مواد غذایی پسماند و سلامت)، کمیسیون پیشگیری و مداخله در رفتارهای خودآسیب رسان، کمیسیون توسعه فعالیت‌های کانون‌های همیاران سلامت روان، کمیسیون آسیب شناسی خدمات مشاوره و راهکارهای جذب حداکثری دانشجویان، کمیسیون بررسی اجباری شدن درس مهارت‌های زندگی، کمیسیون پیشگیری از مصرف دخانیات و سوء مصرف مواد، کمیسیون دانشگاه، اشتغال و امید به آینده از برنامه های دیگر این همایش بود.

کمیسیون ایمنی و سلامت شغلی و تحصیلی(ارگونومی، ایمنی و سلامت دانشجویان)، کمیسیون راهکارهای دریافت حمایت از سایر سازمان‌ها یا خیرین، کمیسیون آسیب شناسی قابلیت‌های کارشناسان مراکز مشاوره، کمیسیون آموزش بهداشت و ارتقای دانش و مهارت‌های سلامت، کمیسیون آسیب شناسی خدمات مشاوره و راهکارهای جذب حداکثری دانشجویان، کمیسیون تکمیل و راه اندازی سامانه سام HSE مطرح شده در کمیسیون ایمنی و سلامت شغلی و تحصیلی نیز در این همایش برگزار و نتایج هر کمیسیون جمع‌بندی شد.

این همایش امروز هفتم اردیبهشت ماه با اعلام مراکز مشاوره برتر دانشگاههای کشور به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند