Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های دانشجویان جهان برابر فرانسه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار دور مقدماتی خود در یونیورسیاد ۲۰۱۹ در ناپل ایتالیا، برابر فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

ایران در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۸ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران پس از این که دو ست نخست را از دست داد، به بازی برگشت و موفق شد با نمایشی عالی ست‌های سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به سود خود پایان دهد اما در نهایت در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۸ شکست خورد و به یک امتیاز این بازی قناعت کرد.

علی رمضانی، حمید حمودی، امیر حسن فرهادی، قاسم کارخانه، شایان شاهسون، میر بابک موسوی، رحمان تقی‌زاده، سهند الله‌وردیان، طیب عینی، کیاوش حیدری، سعید رنجبر و محمد دلیری ترکیب ۱۲ نفره تیم والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

ایران با فرانسه، برزیل، کانادا و لهستان در گروه C رقابت‌های والیبال یونورسیاد ۲۰۱۹ قرار دارد و در بازی بعدی خود روز دوشنبه به مصاف کانادا می‌رود.

سرمربیگری تیم ملی والیبال دانشجویان ایران بر عهده علی پورعروجی است، مهدی مقدم‌منش نیز سرپرست و مربی این تیم است.

محمدرضا دهخدا، رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و سرپرست کاروان ایران به همراه دیگر مسئولان این فدراسیون با حضور در سالن این رقابت‌ها از نزدیک نظاره‌گر بازی والیبال ایران و فرانسه شدند.

در این بازی از سیستم ویدئو چک استفاده نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت