Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدی، فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: ۱۲۰ دانشجوی این دانشگاه در دهستان شیرین سو به مدت ۱۰ روز اقدام به محرومیت‌زدایی در بخش عمرانی، فرهنگی و آموزشی می پردازند.
وی حضور گروه‌های جهادی را سبب ایجاد فرهنگ‌سازی در مناطق محروم استان دانست‌ افزود: این گروه‌ها با حضور جهادگرانه خود فضای فرهنگی روستاها و مناطق محروم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند و همراه با آن به ارائه خدماتی در راستای محرومیت‌زدایی این مناطق می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی عنوان کرد: جهاد علمی و آموزشی، جهاد اقتصادی و کارآفرینی، جهاد عمرانی و سازندگی و جهاد فرهنگی از محورهای برگزاری این اردوی جهادی است.
فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان افزود: این جهادگران با حضور در این منطقه در بخش محرومیت زدایی در روستای حسن آباد مشغول به فعالیت در آبرسانی و لوله کشی آب شرب و ساخت دو خانه، در روستای حاج حسین ساخت مدرسه، روستای خرتوت ساخت سالن ورزشی و در روستای کالی ایمانی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی است.
وی بیان کرد: پس از پایان اردوهای جهادی، دانشجویان به زیارت امام رضا (ع) مشرف خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا